Het duurt nog een maand of 3 en de inschrijvig opent op 29 juni, maar het vraagprogramma is inmiddels goedgekeurd door de knhs.
Er is een hartstikke leuke nieuwe hindernis, en voor de hogere klassen wordt er nog gedacht/gewerkt aan een op- en afsprong. Voor de lagere klassen en de pony's zijn er ook wat nieuwe dingen te overwinnen op 7 en 8 september.
Ik ben benieuwd wie we allemaal weer mogen verwelkomen.
bianca1980
Geplaatst: 28-05-13 20:42
Ik had het leuk gevonden, maar past niet in de planning helaas.
Lekker een korte vakantie eigenlijk. Doe je goed! doen veel deelnemers hoor, er meteen een lekker weekendje weg van maken.
voet
Geplaatst: 29-05-13 21:23
Idd, er zijn er meer die dat doen. Wij gaan al jaren van woensdag tot en met zondag. En dan lekker op het strand rijden, lekker eten (Catharinahoeve is echt een aanrader), relaxed de cross rijden en kijken, en verder een soort van kleine vakantie. Heerlijk. Vooral als het weer meewerkt. Ben dit jaar uiteraard ook weer van plan te komen. Weet alleen nog niet welke klasse. Als hij de komende crossen goed aanpakt, maarsbergen, vlietlanden en Renswoude, dan ga ik misschien wel over naar de L.
texelse
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-13 21:35
Kijk, daar meldt zich een van de trouwe sgw-texelgangers. Jullie zijn altijd zo op tijd, dat jullie nog net het laatste stukje opbouwen zien
Wij komen, vakantiehuisje al geboekt en een box geregeld bij de Eagles Ranch, we hopen op een fijn rondje en gaan daarnaast gezellig even buurten bij de vele bekenden die we hebben op het eiland. Misschien zelfs wel het Z-debuut voor mijn dochter als de komende crossen zo lekker blijven lopen!
Wij gaan altijd naar De Robbenjager, van daaruit kun je heerlijk het strand op, ze hebben lekkere koffie en een leuke kaart en bij paal 9 is het ook altijd leuk om te zitten
texelse
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-13 18:29
Leuk esje01. Hopelijk blijft het zo lekker gaan, en dan misschien op texel een Z debuut zou helemaal mooi zijn. Bij de Robbenjager krijg je zo´n lekker glaasje slagroom+ bij de koffie @Noor: als jij er niet bent, gaat het niet door hoor
Ik denk dat ik dit jaar toch maar weer kom. Helaas is mijn vaste groom ook dit jaar verhinderd. Vorig jaar was ze met vakantie en wordt zij moeder in augustus. Zijn samen een ijzersterk team en kunnen t voor een weekeindje weg ook leuk met elkaar vinden. En mijn vriend en dochter ook, niet onbelangrijk natuurlijk. Heb die eagles ranch een mailtje gestuurd. Foto's spraken mij erg aan. Paardlief zal zo'n uitloopstal geweldig vinden. Wij overnachten in een tent of bij slecht weer in het stayokay hotel ofzo.
Weet nog niet of ik B of L inschrijf. Was in Maarsbergen foutloos binnen de tijd in de L, maar mag dankzij het flexibel starten nog B blijven starten. Rijd tot aan Texel geen crossen meer helaas.
Texelse, fijn dat jullie die 10 wekenregel toepassen! Nu kun je echt op argumenten kiezen welke klasse je inschrijft en of je uberhaupt inschrijft.