[SGW] Paascross Oenkerk 1 april!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marije1987

Paascross Oenkerk 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 11:06

Hoi Bokkers!

A.s. maandag is weer de jaarlijkse oefencross in Oenkerk, georganiseerd door studenten van van Hall in Leeuwarden. Dit jaar het thema 'Oud Hollands', niet alleen leuk om mee te doen, maar ook om gewoon te komen kijken :)
Wie is er weer bij dit jaar? :)

QueenE

Re: Paascross Oenkerk 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 11:34

Ik heb me opgegeven voor de 80cm

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 11:56

Ik ben er niet werken!
Zaterdag ben ik er wel om mee te helpen met bouwen!

Kan dit topic trouwens niet beter naar SGW?

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 21:58

Ik doe mee, eerste crossles ever voor zowel paard als mij (vorig jaar 1 oefencrossje vd club gereden). Daarna doen we ook de oefencross. 60 cm, laag beginnen he :P

Ben benieuwd of de bodem een beetje te doen is buiten, na al die vorst...

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 08:58

Leuk dat jullie meedoen Royaltjuh en Queen E! Hebben jullie de startlijst al per mail ontvangen? Komt ook nog op startlijsten te staan :)

De bodem is vrij snel ontdooid als de zon schijnt, we hopen op mooi weer! :)

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 09:20

Heb idd de startlijst gekregen, beetje apart al die losse bestanden :P
Zit in de 4B les, heb er veel zin in :D

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 09:22

Mijn zus doet mee en ik ga om te groomen! :D

Als ik jullie zo hoor is het buiten? Ik dacht binnen, de club heeft ook wel eens indoor cross gehad namelijk :+

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 09:27

Het is ook binnen :P Maar als het weer het toe laat ook buiten ;)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 12:10

Ik volg alleen de crossles :) Ik zit ook in 4B, dus ik zit bij jou in het groepje QueenE!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 14:19

Ja heb de startlijst gekregen. Was idd ff zoeken in al die losse bestanden maar heb gevonden hoe laat (uh... vroeg) ik er moet zijn.

Is het buiten op gras of zand? Kortom, proppen draaien of niet? En is er ook een fotograaf??

Rosalie leuk dat je ook meedoet! Alleen wat later als mij, dus denk dat ik dan alweer richting huis ben.

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 14:26

De cross is voor het grootste gedeelte binnen. Buiten is er zand en grassterrein, hier liggen o.a. 2 waterbakken een piano en een greppel. Als het mooi weer is ( lees bodem niet bevroren ) worden er buiten ook nog een sprong of tien bijgebouwd.

Fotograaf weet ik niet zeker maar geloof het wel.

Het word dit jaar voor het eerst door studenten georganiseerd. Zij rijden zelf geen wedstrijden vandaar dat de startlijst wat vreemd is ;)

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 14:30

Aha oke. Dan zullen wij wel dikke pech hebben want ik rij al om 9u, dan is de grond vast nog bevroren. Wel mooi balen, wilde juist wel oefenen op waterbak en de piano een keertje ervaren.
Maargoed, we gaan het meemaken :)

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 14:36

Ach de piano zal misschien nog wel kunnen doen, ligt eraan hoe hard de grond is. Als er maar geen ijs op het water ligt!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:02

Rosalie123 schreef:
Ik volg alleen de crossles :) Ik zit ook in 4B, dus ik zit bij jou in het groepje QueenE!

Leuk!!

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-13 10:04

skippy schreef:
De cross is voor het grootste gedeelte binnen. Buiten is er zand en grassterrein, hier liggen o.a. 2 waterbakken een piano en een greppel. Als het mooi weer is ( lees bodem niet bevroren ) worden er buiten ook nog een sprong of tien bijgebouwd.

Fotograaf weet ik niet zeker maar geloof het wel.

Het word dit jaar voor het eerst door studenten georganiseerd. Zij rijden zelf geen wedstrijden vandaar dat de startlijst wat vreemd is ;)

Fotograaf is geregeld, weet alleen niet meer welke haha!

Wellicht kunnen we iets schuiven in het programma als de boel 's ochtends nog bevroren is :)

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 12:39

Oh dat zou niet erg zijn. We moeten nu namelijk om 7.00 van stal weg, zou niet verkeerd zijn als dat een andere tijd zou worden! :P
Maarja dan zou je al veel mensen op moeten schuiven, of dat nou haalbaar is? Maar dat laat ik lekker aan de organisatie over haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 13:46

WD-K => SGW

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-13 21:37

Royaltjuh schreef:
Oh dat zou niet erg zijn. We moeten nu namelijk om 7.00 van stal weg, zou niet verkeerd zijn als dat een andere tijd zou worden! :P
Maarja dan zou je al veel mensen op moeten schuiven, of dat nou haalbaar is? Maar dat laat ik lekker aan de organisatie over haha.

Ga maar gewoon van de lestijden uit, ik doelde meer op de crosstijden, daar is misschien nog wel wat in te schuiven, maar dat wordt dan pas maandag beslist ;)

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 08:58

Ben vandaag ook van de partij !!
En we hebben het zonnetje erbij :D

xDebora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 13:42

Ik was er vandaag ook, voor de les en oefencross. Voor ons beide is het eigenlijk de eerste 'echte' ervaring met cross, maar het ging hartstikke goed. *\o/*
Er werden ook foto's gemaakt zag ik, weet iemand ook waar deze foto's op komen te staan? Ik ben het vergeten te vragen...

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 15:52

Debora jij reed een paar lessen na mij. Zag er goed uit. Heb jij je pony toevallig in Nw-Roden gekocht?

Ik heb ook echt heerlijk gereden vandaag! Viva heeft op 1 onderlinge cross na ook nog geen ervaring maar ze pakte echt heel fijn aan!
Mooi compliment van de instructie dat ik er een heel fijn crosspaard aan zou hebben. Dat is toch weer leuk om te horen :D

Ik ben ook benieuwd naar de foto's. Met name die man die bij het water zat, ik denk/hoop dat ie een hele gave foto heeft van me. Maar er stond ook nog iemand anders bij het andere water/bult/heggetje toch?

xDebora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 15:57

Okee, ik heb jij dan denk ik ook wel gezien! Bedankt, en ja, daar heb ik hem weg!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 15:58

Grappig, klein wereldje dan ook weer! Dacht hem al te herkennen, die vlekken zie je niet vaak ;)

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 16:52

Bij mij ging die ook wel best fijn, maar buiten ging het wat minder.. Hij stopte eerst al voor de boom voor het water, die ging later wel prima maar daarna op zo'n smal boompje wou die echt niet en ging ik dus zonder pony erover :') Baalde echt behoorlijk, hij wou gewoon echt niet erover := Daarna ging die wel weer prima maar heb het toch bij de les gehouden en de cross niet meer gedaan. Baalde er echt even van en zag t even niet zitten.. Nu heb ik spijt dat ik naar huis ben gegaan :') Maargoed, was opzich wel blij want hij ging nu lekker normaal van de hoge afsprong (ipv mega sprong eraf :P) En heb mn angst overwonnen voor de trakehner :D

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 17:19

Ik was er ook! Voor mij en mn paard was het helemaal nieuw en we hebben alle hindernissen gedaan die we aangewezen kregen, vond het een super dag. Ik wil in juli weer! Haha