hee hoi! ik doe zelf ook voor het eerst mee, bij de B-paarden op zondag (ook bevestiging gehad). heb vorig jaar mijn eerste walles bij de KNHS-instructieweek gehad. nooit gedacht dat crossen iets voor mij was (dressuurtrutje), maar inmiddels ben ik echt om! ben nu zelfs indoor aan het springen, terwijl paard en ik het allebei nog moesten leren... gelukkig loopt dat wel aardig leuk, hij vreet het hout op (indoor) en is niet bang uitgevallen voor muren en gekke kleurtjes. ook in crosslessen doet hij het goed, hoewel hij wel een heethoofdje is en wat beter nog moet opletten
ik las in "Alles over SGW" dat dit een mooi beginnetje is. heb wel voor die tijd nog een tripalon en een paar crosstrainingen omdat die van mij het water nog best wel spannend vindt. hij gaat er wel in uiteindelijk, maar hij heeft nog wat aanmoediging nodig. als hij de plas eenmaal kent, dan stuitert hij er met plezier in, dus denk dat het uiteindelijk wel goedkomt. alleen weet nog niet of dit in Potdijk al is... hoe dan ook, ik er heel veel zin in!
Laatst bijgewerkt door MissBay op 13-02-13 14:41, in het totaal 2 keer bewerkt