Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sansje schreef:We zijn ook druk bezig om er een wisseltje in te krijgen... dat maakt de zaken ook weer wat makkelijker. Alleen dat gaat dus niet zo soepel. Ze vindt het erg moeilijk en wordt er een beetje gestresst van. Bovendien kan dat paard veel te veel in contra; volte tien meter in contra met kop de verkeerde kant op en kont naar binnen en dan gewoon in contra door blijven hopsen
daffodil schreef:Jammer van je slechte ervaring, hou jij het toch bij in de buurt en zandIk vond het terrein in Nieuwveen op zich best gaaf maar men wat ben ik daar te pletter geslagen....en dan zit je echt in de middle of nowhere en moet je nog dik een uur naar huis. Ik doe dat dus niet meer.
Richard schreef:Sansje schreef:We zijn ook druk bezig om er een wisseltje in te krijgen... dat maakt de zaken ook weer wat makkelijker. Alleen dat gaat dus niet zo soepel. Ze vindt het erg moeilijk en wordt er een beetje gestresst van. Bovendien kan dat paard veel te veel in contra; volte tien meter in contra met kop de verkeerde kant op en kont naar binnen en dan gewoon in contra door blijven hopsen
Tja dat krijg je met dressuurprikkers( HA HA braaf wachten tot het Z )
Lousje22 schreef:JammerWas door bepaalde dingen nog aan het afwachten of ik misschien toch mee kon rijden, maar daar hoef ik dus niet meer op te wachten..
Dan word het denk ik 12 mei
Lousje22 schreef:Ja logisch dat het dan niet door gaat. Volgende keer beter
Gaat goed, ondervind wat hinder met rijden door m'n fibromyalgie helaas maar we gaan doorGa je zelf toevallig Chaam nog rijden?