[SGW] Regiotrainingen Regio West

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Regiotrainingen Regio West

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 14:41

Wie gaat er dit jaar weer meedoen met de regiotrainingen?

Wij hebben het zeker in de planning en ik wacht al een poosje met spanning af wanneer de data bekend worden :-)

mireilledons

Re: Regiotrainingen Regio West

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 19:14

Ha! Regiotrainingen *\o/* Ik zou graag meedoen, maar laat het nog even afhangen van de data. Als ik meedoe, zullen het iig de weekeindtrainngen worden. Apple, welke trainingen ga jij doen? Ik wil komend seizoen L gaan starten, dus kan wel wat trainingen gebruiken :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 10:12

Hangt inderdaad een beetje van de data af, maar wij willen ook de zondagtrainingen gaan volgen :-)

De maandagtrainingen hebben we met veel plezier gevolgd, maar het was toch flink wat regelen met werk enzo, dan is zondag wat relaxter :-) . En zo ondertussen zijn we wel toe aan wat meer uitdaging (lees: crossterreintjes waar we nog niet eerder zijn geweest) .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 12:15

Jaaaaa, ik hoop ook mee te kunnen doen met Denzel! Ik ben alleen wel tot eind april in Australië en Nieuw-Zeeland, dus ik hoop dat ik later aan kan haken. Heb er echt al ongelofelijk veel zin in! Weet nog niet of ik op zondag of maandag kan/wil. Ik kan me voorstellen dat de zondag nog een beetje hoog gegrepen is voor Denzel.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-13 12:59

De maandagtrainingen beginnen toch vaak pas in mei, dus dat zou wel goed uitkomen dan :-)

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:01

Krijg net mail van Marianne over de regiotrainingen!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:25

Had m vanochtend ook! Ik denk dat ik me idd ga opgeven voor de maandagavond trainingen. Die beginnen 10 dagen nadat ik terug ben uit Australië. En lekker mooi verspreid ook zo met data tot september! Wel fijn, dan past het een stuk makkelijker in de wedstrijdschema's zonder dat het teveel wordt!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 12:07

De data komen dit jaar heel mooi uit inderdaad :-)

Het inschrijfformulier voor de zondagtrainingen heb ik verzonden :D

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 15:29

Gisteren Michiel nog gesproken, moest het even laten weten of ik mail had gehad. Niet dus :( Zit nu vol verwachting af te wachten op een mailtje :) Wil zo graag de datá weten.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 16:05

Dan stuurt iemand die toch even naar je door? Wat is je mailadres?

Ik ga overigens niet meedoen aan deze regiotrainingen...

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 16:11

Ik heb besloten om bij Rob Jansen te gaan trainen. Ook dit jaar geen SGW West voor mij. Vind Michiel ook een heel fijne instructeur en heb van Rom ook leuke lessen gehad.
Lousje22, ik wil jou natuurlijk ook het mailtje van de data doorsturen!

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:37

Nickelje en Mireille, dat zou natuurlijk ook heel fijn zijn! Mijn email is marloudegraaf@yahoo.com.

Heb nog nooit regiotrainingen meegereden, zou het vorig jaar doen met mijn vorige paard maar die heb ik toen verkocht en Tinka kon toen nog niet eens normaal over een balk :) Verder altijd bij Michiel of Richard op moordrecht getraind.

Edit.. Dank je Mireille!

Rooompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:33

Waar kun je je inschrijven voor deze regio trainingen west? Heb twee jaar geleden meegedaan, kan nu nergens de site meer vinden..

Alvast bedankt!

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:15

Ursem en Renswoude zijn voor mij wel erg ver weg voor een training. Is daar wat mee te doen dat je die dichterbij volgt ofzo? Het is zo zonde anders, maar vind juist de regiotrainingen zo fijn omdat je dan niet altijd op hetzelfde terrein traint.

Marije, jij ook bedankt ;)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:58

zou iemand het ook naar mij willen sturen? dan stuur ik me mail wel even via een pb :)

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:47

Natuurlijk, pb mij maar ff damelza
@lousje: de doordeweekse groepen gaan niet zo ver weg volgens mij. De weekeindlessen zijn voor gevorderden en die gaan ook naar grotere terreinen die wat verder het land in liggen. SGW'ers reizen veel voor hun hobby heb ik wel ondervonden ;)

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:59

Mireille, bij de maandagavond groep staat de laatste twee trainingen ver weg en dat is de groep waar ik in zou willen. Zondag en woensdag is geen optie. Vind het geen probleem om een uurtje te rijden voor een training, maar de laatste twee trainingen zijn bijna twee uur rijden. Voor een wedstrijd geen probleem maar voor een training wel erg ver.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 08:13

Ik wou dit jaar niet mee doen omdat ik moeilijk met mijn vervoer zit in juli en augustus, maar ik zie dat de trainingen grotendeels eerder vallen, dus ik begin nu toch weer te twijfelen... de afgelopen 2 jaar zijn de trainingen goed bevallen :) alleen vielen er afgelopen jaar zoveel trainingen uit door de regen, als die verplaatst worden naar de zomermaanden dan wordt het moeilijk om alles te rijden. Dus ik ga er nog even over nadenken.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 09:59

@Lousje, dat is wel een beetje het probleem. De echt leuke oefenterreinen liggen wat verder weg. Ik zie dat de maandag en woensdag zo zijn ingedeeld dat je de laatste 2 lessen inderdaad op een wat groter terrein bent en iets verder weg.
Die reistijd vind ik overkomelijk, als je bedenkt dat je bij een wedstrijd slechts een sprong of 12 ziet en dat het binnen 10 minuten weer voorbij is, terwijl je bij een training een goed uur lang allerlei mogelijke sprongen oefent :D

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 10:40

ja dat ben ik met je eens Apple, gezien hoe lang de training duurt en hoe leuk de terreinen zijn vind ik het zeker de moeite waard om zo'n stuk te reizen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:33

Ik vind ook juist alle verdere terreinen super leuk :) Renswoude en Ursem zijn zeker de moeite waard. Baarle-Nassau is bijvoorbeeld ook vrij ver weg, maar echt een heel leuk terrein. Vind het wel jammer dat de maandag/woensdag op de wat minder spannende terreinen zijn, maar aan de andere kant is het denk ik spannend zat voor Denzel :D

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:37

Daar hebben jullie wel gelijk in :) Ze zijn ook op zondag, zat met maandag in m'n hoofd dus dan is het gewoon lekker op het gemakje erheen rijden en plezier maken. Zijn er hier die ook de maandag trainingen gaan volgen?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:38

Ik waarschijnlijk dus :)
Twijfel alleen nog of ik dan al kan crossen, maar ik hoop daar binnenkort meer over te horen.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:17

Ik heb mij ingeschreven voor de maandag trainingen!
Vorig jaar is mijn dier geblesseerd geraakt tijdens de oefencross in WW, dus nu mag mijn jonkie mee om het spelenderwijs te leren.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 08:49

Ik heb me nu voor de woensdagavond ingeschreven. Een stalgenootje doet ook mee, dus de paarden kunnen gezellig samen op de wagen staan.