Wij zijn net geweest en hebben de B paarden gezien.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hartslag van 64 en stijlpunten van een 6.3 en een 7. Dus toch nog een winstpuntje mee kunnen pakken. Het seizoen goed afgesloten, ik was dit seizoen een debutant evenals mijn paard en wij hebben 3 crossen gereden.. 

Van harte gefeliciteerd!

& volgens mij waren er dat maar een stuk of 5 in de B.
) en een dieptepunt (laatste in Bathmen
)
OP naar volgend jaar dan maar!

Helemaal verdiend dus!!!
maar heb alles lekker gecontroleerd kunnen rijden wat ook wel nodig was in deze cross. Was iets van 30 seconden buiten de tijd maar dat is voor mij bijzaak, de L cross gaf echt een kick!
de eigenaar van dit paard is met zijn andere paard kampioen geworden in het L!! Heel erg leuk!!

super paard. Had een 7 en 6.3 op stijl. Ben negende geworden in ring een dus mag zeker niet klagen!
, beste van alle 4 de proeven tot nu toe), springen een balkje. Cross ging ook super, hij zat er gelijk vanaf de start lekker in het ritme en alles super gesprongen. Helaas knapte mijn beugelriem tussen 9 en 10
Toen wat rustiger verder gereden, alles ging wat moeilijker, maar nog wel goed. Helaas na de een na laatste hindernis er zelf af geknikkerd
want dat rijd toch wel erg lastig..

Super van de piano af en verder. En toen de laatste bocht richting het water, mensen op mijn pad. Ik moest vol in de ankers en daardoor onvoldoende ritme en een weigering op de sprong voor het water. Maar daarna super het water in *trots. En lekker het parcours uitgereden.