Ik heb bestelformulieren en verdere informatie voor haar (en met hulp van Eline) geupload op Bokt. Het handigste is denk ik dat jullie dat door kijken en eventuele bestellingen verder via Bento1988 regelen.
In het bestelformulier staat zeer duidelijk hoe er betaald kan worden en hoe alles verder aan communicatie verloopt.
Loetie84
Geplaatst: 31-10-12 11:27
Enig idee hoe deze maten vallen, nickeltje (of Bento1988)? Want als ik het goed heb zijn dit andere shirts dan het eerst zouden worden he? En wat is de bedoeling ten aanzien van de kleur? Is die vrij, of gaan we toch voor een gezamenlijke (en dus herkenbare) kleur?
Goed en professioneel geregeld hoor! En ook nog de mogelijkheid om je eigen naam op het shirt te laten zetten. Ga zeker bestelling plaatsen voor mezelf en mijn groom, maar wacht nog even de reacties van anderen af qua kleur. Zou zelf liefst donkerblauw of bruin nemen, maar misschien dat de HK SGW'ers nu toch voor een eigen kleur kiezen en zij voor een van die twee kleuren gaan.
Wat betreft de mogelijke kleuren van de shirts: die staan op de leaflet vermeld. Die kleuren zijn dus in principe allemaal te bestellen, maar de vraag is of we dat willen. Dat is iets waar we gezamenlijk een besluit over zullen moeten nemen. Verder ben ik uitgegaan van de huidige limegroene opdruk. Voor de opdrukken is het sowieso slim om de kleur unaniem te houden ivm de instelkosten. De maten van de shirts kun je vergelijken met de vorige lichting. Vanwege de geografische spreiding van onze "leden" is het lastig om passessies te doen.
Ik denk dat het het handigst is als er vooraf een aantal kleuren komen waaruit we kunnen kiezen. Anders krijg je heel veel kleuren waar bijv. maar een paar van zijn
Ik wil ook eerst wel weten hoe de maten vallen voordat ik iets bestel En de kleur..
heleenxx
Geplaatst: 31-10-12 20:21
Ik vind deze sofshell minder mooi dan die ik in het eerdere topic gezien heb, en ook nog een stuk duurder. Dus dan ga ik toch maar voor de fleece. Liefst navykleur. Bestellen jullie de naam aan de voorkant? Dat hoeft van mij eigenlijk weer niet.
Softshell vind ik onwijs mooi, maar ook te duur. Die gaat het voor mij sowieso niet worden. Vind de naam erop wel leuk, dus denk dat ik dat wel doe. Erg fijn, dat overzichtelijke. Ik wacht of tot er iets besloten is over de kleur en zal dan bestellen!
mireilledons
Geplaatst: 01-11-12 17:33
Zijn er momenteel gesprekken of polls gaande onder de huiskamer SGW'ers? Ben benieuwd wanneer het besluit genomen wordt. Seizoen zit er bijna op, maar een van de shirts die ik ga bestellen voor is leuk Sinterklaaskadootje voor groom