Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
scheelt weer vroeg op staan.
Gelukkig duurt het nog twee maanden
lekker dichtbij voor ons. Dit is nou de enige cross die binnen fietsafstand is

Citaat:28 december trainingsdag, mogelijkheid om onder begeleiding de crossonderdelen te oefenen.
29-30 december Indoor SGW voor B, L en M pony's categorie C,D en E en B, L en M paarden.

yhultink schreef:Ik lees dat er ook een oefenronde is BB. Is aan deze SGW/cross ook een klassement/prijzen aan verbonden of gewoon lekker oefenen. Wat is ongeveer de hoogte voor een oefenrondje? Kan het eigelijk nergens vinden. Wil namelijk wel graag mee doen, maar zit nog te twijfelen (2,5 uur rijden met de auto). Dus wie informatie heeft hoor ik het graag.
Merel_Claire schreef:Heeft iemand nog ideeen voor overnachting daar in de buurt?
Zal genoeg op internet te vinden zijn, maar misschien heeft iemand een goede tip?
venga schreef:yhultink schreef:Ik lees dat er ook een oefenronde is BB. Is aan deze SGW/cross ook een klassement/prijzen aan verbonden of gewoon lekker oefenen. Wat is ongeveer de hoogte voor een oefenrondje? Kan het eigelijk nergens vinden. Wil namelijk wel graag mee doen, maar zit nog te twijfelen (2,5 uur rijden met de auto). Dus wie informatie heeft hoor ik het graag.
Er wordt wel een klassement opgemaakt, en je kunt prijzen winnen. Een BB klasse kan ik niet vinden op http://www.indoorsgw.nl. Bedoel je de training op donderdag?