? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
) En de wiebertjes staan wat anders en nu op dat voetbalveldje.
Dus dat ging lekker. Gelukkig was degene die daarover ging zo aardig om hem voor mij tijdelijk uit te kunnen doen, anders had ik wel naar huis kunnen gaan.
IDEAAL!)
En toen ging het mis, we kwamen niet zo mooi uit voor de afsprong van de waterbak en ze maakte een beetje rare sprong, waardoor we ook raar landen en we het water even van dichtbij gingen bekijken
Paard stond gelijk weer op, ik kon nog blijven zitten wonder boven wonder, even checken of alles het nog deed en toch maar verder geprobeerd, even en hindernis proberen voor het vertrouwen en daarna verder zien. Maar ze was er nog helemaal ondersteboven van, dus na een weigering op de opsprong+smalletje maar gestopt
Vond het zo sneu voor dr
schaafwondje op de knietjes en ik op mijn kin, maar verder niks aan de hand 

Jullie zullen allebei wel stram zijn morgen...
Ging prima, dus supertrots! Wel een weigering op h6, de paddenstoel, maar ik was daar mn beugel half kwijt en ik voelde haar al half naar rechts trekken, dus durfde niet door te drukken. Heb haar rechts weggtrokken en op nieuw aangereden. Tweede poging wel netjes doorgedrukt! Verder supergave cross zeg! Wel een beetje pittig, maar zo gaaf!
Paardje heef nu 14 dagen vakantie... Heeft ze hard verdiend!
Trots op mijn beestje. 
! Ben benieuwd waar ik uiteindelijk geeindigd ben, maar de uitslagen zullen er vast vanavond of morgen wel opkomen.