Ik doe ook mee Zit ook in de middag groep,zit alleen nog een beetje te twijfelen wanneer ik parcour ga lopen. (of s'morgens vroeg als ik opsta of in de middag als ik met m'n paard kom) Doe zoiezo m'n regenlaarzen aan met parcourlopen Hoop dat er ook een boel fotograven zijn
En als je je opgeeft voor 60 cm, mag je dan ook tijdens het parcours de keuze maken om over een 80 cm sprong te gaan of moet je dan de 60 nemen? Soms is er dan een hindernis met twee hoogtes en dan kan je zelf kiezen.. Vroeg me af of dit in Nijeberkoop ook zo is.
Ik heb de hele tijd zitten twijfelen om me op te geven. De cross start bij mijn ouders op het erf en onze bak wordt gebruikt voor het inrijden, dus je zou zeggen super toch! Mooi dichtbij. Alleen mijn merrie weet zich haast geen raad meer als er ineens op het voor haar zo bekende terein, zoveel onbekende dingen zijn. Vorig jaar lagen we bijna achterover daardoor. Vandaag met rijden keek ze ook al haar ogen uit. Toch heb ik mij opgegeven, ik hoop dat ik er nog bij kan. Als het zaterdag niet wil kan ik altijd nog besluiten om niet van start te gaan.
Idd Hilde, dichterbij lukt niet. Maar helaas ik sta er niet bij.
Dav
Geplaatst: 18-10-12 10:29
Wanneer heb je je opgegeven Margriet? Bij mij duurde het ong een week voordat ik erbij stond en ik heb 1 persoonlijk gemaild (had eerst secretariaat gemaild) toen kreeg ik wel snel reactie.
Zou je paard niet wat rustiger zijn na vorig jaar? Miss dat ze in de tussentijd wel veel heeft geleerd en dat jullie met meer vertrouwen en minder bokksprongen kunnen rijden.
** Zie dat de startlijst nu definitief is en dat de inschrijving is gesloten**
Ze zal wel wat rustiger zijn, maar de weken erna kreeg ik haar ook amper de bak rond. Misschien kom ik nog iemand van de organisatie tegen. Ik wilde dan ook het liefst als 2e starten aangezien het dan zeer waarschijnlijk nog het rustigst is.
Vaag, dacht dat ik die van de cross had gekopieerd,vond het al vreemd Paar scherpe bochten dus niet vol gas erdoor heen Ben benieuwd hoe de bodem Zaterdag is,wel veel regen gevallen de laatste tijd en droogt slecht. Doe wel kalkoenen in maar als ik het niet vertrouw rij ik er omheen.
Heb er zin in! Lijs met ''niet vergeten'' word steeds langer
Rosa_
Geplaatst: 18-10-12 12:24
Margriet, de cross is vanaf zaterdagochtend half negen te verkennen zie ik, maar is het ook mogelijk om morgen eind vd middag te lopen? *Oh en als ik de startlijst open dan krijg ik de lijst van de marathon te zien?
Dav
Geplaatst: 18-10-12 12:28
Dat had ik ook! Vond die lijst ook al zo vreemd totdat ik zag dat dat de marathonlijst was,volgens mij staat het verkeerd oid.
Ja, acht uur, ook goed haha, alleen heb ik om 10 uur een begrafenis (daarom start ik ook als laatste) en ik voel er niet zoveel voor om haast haast het parcours door te rennen, om te kleden voor begrafenis en daar als een gestresste idioot aan te komen.
Dav
Geplaatst: 18-10-12 12:38
Dat is idd geen goed idee Ik ga hem s'middags lopen denk ik of ik moet extreem vroeg wakker zijn *kans is aanwezig,1e cross en ben zenuwachtiger dan het paard*
Fury start je mee? dan is je tijd 15:52 (nummer 106)