Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Resultaat: 194 punten. 

Hopelijk was dat eenmalig......geen idee wat de ranking was maar ik geloof onder de middenmoot....
we raakten wat takken en kwamen niet fijn bij de punt maar met haar instelling : ik vreet dat ding op, gewoon doorgaan maar die werd dus wel even getoucheerd....daarna even meteen wat aan de rem getrokken dat ze moest luisteren wat ook ging gebeuren toen ik naar het grote weiland kwam, heerlijk de bulten op en af en de trakhener gedaan.
nu mag ik Eindelijk over DE BULT van Hattem rijden.....
Daar kijk ik al jaren tegenaan, maar nu gaan we er van de andere kant naar kijken.....
wel jammer van je springen, maar echt super van je cross!
!
Jetske schreef:Marloes, mooi van je foutloze cross, fijn dat je weer lekker rondgekomen bent!
Marijewel jammer van je springen, maar echt super van je cross!
Netjes Sim!
Top Bianca! Gaat vast goedkomen op het NK met je stoere Koe!
Bij mij was het helaas niet zo'n succesvol dagje.
Dressuren was na wat gestuiter met losrijden, best een braaf proefje.
Bij het springen ging het voor ons een beetje mis. Met losspringen kwam ie de eerste keer op de oxer echt gigantisch groot, maar toen sprong ie (heel braaf!) toch. Tweede keer kreeg ie weer zo'n afstand, maar toen stopte ie (terecht), en ik lag aan de andere kant van de hindernis. Airjacket afgeworsteld en nog paar sprongetjes gemaakt wat dan wel weer oké te gaan.
Maar in het parcours zelf bleek toch het vertrouwen een beetje weg. Stop op de eerste van de eerste dubbel, bij de tweede poging sprong ie die eerste wel, maar hij ging gewoon niet af voor de tweede. Dus hij weer in de remmen en ik tegen de grond .... pff ik weet niet wat het was vandaag![]()
Carbus schreef:Ik was net even aan het kijken bij het springen, zag je vallen!! Hoorde dat je van te voren ook was gevallen?! Heb je je niet bezeerd? Je viel lelijk over de hindernis heen! Veel mensen hadden problemen met de eerste dubbbel (balken en stops).
. Was een soortgelijke actie als in het parcours zelf qua val.

jammer van die ene weigeringen maar het gevoel was super
en als toetje 2x een 7 voor mijn stijl. En een hoop aardige mensen gesproken
Het was ons debuut, zowel voor hem als voor mij, dus dat we foutloos etc zouden gaan had ik niet verwacht. Problemen op het water had ik ook wel verwacht, maar niet verwacht dat we niet eens aan het crossen zouden toekomen. De pech begon al op het losrijterrein van de dressuur. Ik meld me netjes bij de ringmeester stond meneer de federatievertegenwoordiger er ook en loopt naar hoofd van mijn paard. Ik denk die gaat bit controleren, wat hij wil. Begint aan mijn sperriem te zitten. Mevrouw die zit wel wat strak, ik kunnen 3 vingers tussen dus valt wel mee volgens mij. Nou ik vind dit echt te strak, prima doe dan maar een gaatje losser als u dat wilt. Dat kost dan 5 euro was zijn antwoord. Vanzelfsprekend heb ik dat niet betaald. Ben rustig begonnen met losrijden en voelde al wel dat hij de hele tijd aan het kijken was wat ik niet fijn vond. Komt hij krap 10 minuten voor ik mijn proef in moet naar mij toe: Mevrouw zorgt u dat u een rugnummer heeft voor de dressuur? Ik: Meneer heb ik al met de organisatie overlegd, zijn met zijn 2-en en andere ruiter zit nu in springen en we waren een rugnummerdrager vergeten dus die heb ik niet. Dat was goed vond de meneer van de organisatie. Meneer van de federatievertegenwoordiger vond van niet, ik regelde maar een nummer en anders kwam ik er niet in. Gevraagd of ik dan later kon starten omdat ik niet in 10 min op en neer naar parkeerterrein kon om nummer en nummerdrager te regelen... "Nee, dat is uw eigen verantwoording en ik ben van mening dat dat wel kan als u nu gewoon zou weg draven ipv tijd hier te verdoen." Heb genoeg dressuurwedstrijden gereden, nooit commentaar over neusriemen oid gehad en dacht echt: oke ik doe ook eens een uitstapje....
Daarna nog 7 gesprongen (beetje stout misschien) maar dat deed hij weer perfect. Tja en toen besefte ik dat ik me niet druk had maken om het water, mocht niet eens de cross in. Heb nog wel losspringen van de cross gedaan en dat deed hij ook top. Van de winter lekker dressuur rijden!! En misschien Neede nog als ik vervoer rond krijg.