Ik hoop op goed weer voor jullie en succes. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hoop op goed weer voor jullie en succes. Mootje schreef:In het Z was maar de helft gestart.
Het M is vooralsnog één groot slagveld met weigeringen, vallen en vrijwillige opgaves.
De bodem in de cross lijkt het redelijk te houden, al zit ik niet op het meest natte stuk van de cross!
waarom is de helft van de Z niet gestart dan ?? Hoe gaat het met onze bokkers ?? toch geen ernstige vallen mag ik hopen ?? 

dresuurbodem was echt heeeel slecht, flink ploeteren voor de paarden. Had nog 184 punten. Met inspringen was ze echt usupergespannen door de luidsprekers, maar in de ring ging ze toch best netjes rond, 1 balkje. Ik zag best wel op teegen de hoge afsprongen en had me voor genomen om voor de wagen te stoppen als ze de eerste afsprong heel raar zou nemen. Cross ging eigenlijk wel heel fijn, heb erg rustig aan gedaan, lekker gecontroleerd
Eigenlijk ging het heel fijn, eerste afsprong ging wat hoog daardoor langsloper op de dubbel erna. Waterinsprong ging een beetje krabbelend, puntje bij de mexicaanse hoed ging echt top
toen de wagen waar ik zo tegenop zat, maar die deed ze ook heel braaf
wel wat groot, maar toch nog over het puntje erna gekregen :Y trackhener enzo gingen ook allemaal super. Maar toen de coffin.. Weet echt niet wat er nou zo eng was aan die sloot, maar ze sprong er uit stilstand tot 3 keer toe zo hoog en scheef overheen dat ik helemaal uit balans raakte en haar niet meer voor de laatste boom kreeg, dus uitgesloten.. Baal echt dat ik 3 keer heb aangereden, maar dat was ik in the heat of the moment helemaal vergeten... Achja die afsprongen waren wel echt een hele overwinning