Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hennydehart schreef:Wat betreft het eventing zadel weet ik niks!
Wel over de dressuur! 3 bij mij op stal hebben hem!
Vaak ermee gereden! Zit heerlijk!!!!!
Bijvullen moet wel door iemand van hun! Niet elke zadelmaker kan het!
Bij 2 ligt het zadel het beste met alleen die singel van Wow! Dat is dat vreemde dubbele ding!
Vind het fijne zadels alleen wel schreeuwend duur en niet de mooiste om te zien!
Zijn meer lucht gevulde zadels die ik persoonlijk mooier vind!
Bates bijvoorbeeld!
http://www.aleashop.be/pdf.asp?file=483 ... ochure.pdf

Rij jij ermee, Ibonn?
knollentuin schreef:hoi, ik heb ook wows! , ben er helemaal fan van... is absoluut aan te raden om er eens een proefrit op te maken
Lees zulke verschillende berichten, van leeglopende, wiebelige zadels die drukkingen veroorzaken tot jubelende success stories. Lastig hoor. _lautje_ schreef:Ik heb destijds paar keer met wow gereden en vond het een verschrikking. Maar dat is heel persoonlijk. Ik Ben heel erg closecontact fan en zweer Dan ook bij de Feanse zadels.
. Als je wilt kan ik binnenkort nog wel eens wat foto's maken. Sansje schreef:Ik dressuur al jaren op een wow... Nu 6 jaar denk ik. Voor mij niks anders meer. (nu komt dat ook we doordat ik rugklachten heb en het wowzadel het eerste zadel is waarmee ik pijnvrij kan rijden )
Het hele springen en crossen is nog erg nieuw voor mij, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal in springzadels, maar ik ben er superblij mee. Het zijn misschien niet de knapste zadels, maar als je er eenmaal op zit, zie je dat ook niet meer. Als je wilt kan ik binnenkort nog wel eens wat foto's maken.