Heeft iemand SGW hoogenweg weleens gereden? Ik ben benieuwd wat voor soort wedstrijd dit is, wat voor hindernissen ze zoal hebben en of het een relatief moeilijke of makkelijke cross is? Aangezien ze alleen B en L hebben...
Iemand ervaringen???
Anoukss
Geplaatst: 26-03-12 12:59
Ik lees even mee...heb me ook opgegeven, maar nog nooit gereden. Ik dacht te begrijpn dat het eerder een militaire wedstrijd was...maar weet het precieze er niet van...
Vorig jaar was het alleen voor militairen en mochten er een handjevol anderen mee doen om de startlijst aan te vullen. Ik heb daar zelf niet gestart, maar heb wel verhalen gehoord van collega's die er wel geweest zijn. Vergeleken met het andere militaire kampioenschap op maarsbergen was deze wedstrijd veel makkelijker volgens hen. Er was toen alleen B maar dat stond dus niet erg hoog. Dit jaar ga ik er zelf een kijkje nemen!
ik heb me ingeschreven voor de L met twee paarden, ben heel benieuwd naar de cross maar het is voor mij niet zo ver weg en in die periode heb ik ook bijna geen cross dus keus was snel gemaakt!
Ik heb me ook ingeschreven voor de B paarden Hopelijk hoef ik me niet alsnog weer af te melden, want volgens mij is m'n moeder niet zo blij met de datum
Gaaf Jantine! Wordt het nog gezellig in Hoogenweg! Bianca, leuk, bij MB zie ik jullie dan sowieso niet nee.
Myrna91
Geplaatst: 03-04-12 18:41
Was wel leuk opzich...wel heel erg kort vond ik. Het was mijn eerste cross nouja had al een keertje in broekland mee gedaaan. Dus ik moest er bij de 3e hindernis al uit omdat mn paard iets eng vond. Haf er ook geen les ofzo ingehad. T was maar 5km van mij vandaan dus heb gewoon hc voor de fun meegedaan. Er was alleen 1 nadeel, ik had mn paard er tussen de proeven door daar op stal gezet en enkele weken later had mn paard een schimmelinfectie aan zn hoofd. Heeft ie daar waarschijnlijk opgelopen