Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Met het weitje kan ik eerst de proppen draaien, zadel erop. Dan mezelf verkleden, als laatste hoofdstel om en klaar.
. Der blijft altijd iemand bij. Verder hang ik er altijd een hooinet in en een emmer water erbij. Voordeel vind ik wat extra beweging, wat meer contact met je paard. Ook hoef je de kalkoenen niet uit te draaien. Die van mij is wat lastig met laden en dan is dit een goede oplossing! anneliesdj schreef:Daar zijn complete setjes voor met zelf opwindende haspels ed, dan is het een kwestie van lint eruit trekken en je weide staat.
Maar ik denk ook dat organisatie's niet blij zijn met zelf opgezette weide's bij de trailer, zeker niet als je erbij wegloopt en als je er toch bij blijft kun je hem net zo goed aan een lang touw laten grazen.
Hilli schreef:Die sets zijn behoorlijk duur (maar wel erg mooi).
Kijk op de website van Agradi, daar hebben ze meer dan genoeg keuze. Je kan met een beetje handigheid ook al voor €50,- klaar zijn. Ik heb lage paaltjes (8 stuks) en breed lint. Mijn merrie blijft er gewoon in staan: KLIK
In de endurance is het maken van een prikweitje/paddock heel gewoon, echter kan/mag het niet op alle wedstrijden en in sommige gevallen moet je ervoor betalen omdat paddocks behoorlijk wat ruimte kosten en de organisatie dan een extra parkeerweiland moet huren.
. Ligt wel aan de ruimte die er is, soms zet ik groot af en soms alleen wat kan
. Ik gebruik 'normale' prikpaaltjes met wit lint, zonder stroom. Fjordy blijft altijd super braaf staan. Ik laat hem ook wel is alleen, kan makkelijk. Wel zit er aan zijn halster zo'n kaartje met 2 mobiele nummers erop! tientjeh schreef:Overigens irriteer ik me wel eens aan mensen die het wel doen en wanneer er daar eigenlijk geen ruimte voor is.
Bandida schreef:Tja dat lijkt me dan aan de organisatie om dat tegen de volgende wedstrijd eens op te lossen. Dit is toch vele en vele malen aangenamer voor de paarden als in een trailer staan wachten, of een hele dag aangebonden staan. Beetje meer plaats voorzien gewoon..
MelanieB schreef:Even logisch nadenken gaat dat natuurlijk echt niet lukken..
Ten eerste wordt een trailer met dit weer heel erg warm, ten tweede staat een paard toch in een klein hokje en dat is tijdens de sgw toch vaak een hele dag.
hennydehart schreef:Ik weet dat iemand het hier ook indd doet! Volgens mij... Is dat splashislief!
Maar als ik het fout heb... Sorry!
Maar wat ik zie zijn van die witte ijzeren prikkers waar je een lijn doorheen spant!