Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pol013 schreef:Ik ga vanuit de omgeving Breda met enige regelmaat bij Rob Jansen in Hernen (omg Nijmegen) trainen. Ik ben hier binnnen het uur. Rob Jansen komt ook regalmatig met zijn regiotrainingen naar Baarle Nassau en Minderhout. Biede terreinen dicht bij Breda. Rob heeft altijd veel geduld met mijn angsthazigheid en onervarenheid.
Ook in Moordrecht is een leuk kleine oefenterrein waar regelmatig trainingen worden gegeven. Hier hebben ze vaak ook lessen voor absolute beginners. Daar ben ik 45 minuten naar onderweg.
Verder geeft Max Tuytelaars trainingen op zijn eigen terrein in Baarle Nassau en Jan van Beek volgens mij ook op de terreinen in de regio. Met beiden heb ik geen ervaring.

Eleonora_ schreef:Lees mee met dit topic. Ben ook opzoek![]()
Deze zomer wil ik ook graag keer gaan oefen crossen. Hoor veel over Max en Rob dus ben erg benieuwd.
Hoe kan ik me hier voor opgeven? Zijn er site's?

esterb schreef:Marloes de Jong. Zij komt naar bv Baarle toe, geeft goed les. Zit ook op bokt onder de naam marloeske
Ik heb haar via bokt gevonden en prive les gekregen.