Wat denken jullie?!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), maar als het van de beschermers komt, zitten ze toch blijkbaar niet helemaal goed (of doe ik iets niet goed misschien: te los/te strak). Zou het vrij jammer vinden als ze er op den duur een blessure aan over zou houden of iets... Dat is nou net niet de bedoeling van de beschermers!
Eef_Bam schreef:Paarden krijgen dit soort "littekens" van redelijk strakke beschermers die te lang worden omgelaten, vaak als mensen ze bijvoorbeeld vergeten af te doen en ze een nacht om blijven zitten, daarvoor hoeven ze nog niet eens erg strak te zitten of te knellen (al is het logisch dat als je ze erg strak doet dit nog veel sneller voorkomt).

Anoukspitzen schreef:Ik ga ze komend weekend aan de voorkant er iets losser omheen doen.
. dus ik terug naar de winkel, heb nieuwe gekregen van een ander merk. alles opgelost. maar ik koop geen Dalmars meer. alleen de springschoenen want die zijn wel super! Eventinggek schreef:Oplossing hiervoor is het gebruik van Tendon Grip van Kentucky
(thanx voor de tip) Ik ga even kijken hoe het daar mee gaat. Hopelijk wordt het 'probleem' dan niet erger. Eventinggek schreef:Andere optie is dus inderdaad nieuwe/andere beschermers kopen....
Juist hard voor mn Dalmars gespaard! En ik ben verder ook erg tevreden over de beschermers in het gebruik en over de bescherming die ze bieden. Dus tenzij het echt niet anders meer kan blijf ik graag met deze beschermers rijden. (Al zijn de styles ook wel heel gaaf met al die kleurtjes
)
. Er komen trouwens waarschijnlijk ook nog kleinere rolletjes, nu is t nog enkel in een rol van 5 mt. te verkrijgen. Weet nog niet wanneer....