Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Nergens twijfel, H4 en 5 gingen precies als ik bedacht had, rechts op 2 klein. En ook de trackhener, waar ik toch wel een beetje tegenop zat, sprong ze zo stoer! Had het liefst ff willen stoppen om dr een knuffel te geven haha!
de afsprong ging wel een beetje groot, maar leverde verder geen problemen op. Hartslag voor de cross was 56 en erna 48
, foutloos en binnen de tijd, maar wel met controle deze keer. Dan de cross, ik vond hem best spannend
Las in het starthok dat 14a en b eruit waren, daar was ik blij mee, want met verkennen kon ik het al erg slecht zien door de laagstaande zon.
Het wordt nog wat met ons! 6 kwam hij wel iets op terug, ik denk omdat je daar een donker gat insprong, maar toch goed. 7-9 ook fijn en toen dus steil naar beneden naar het water. Ging goed!!!
In draf in 1 keer naar beneden, laatste stukje in stap en in de waterbak direct weer aan kunnen galopperen en met een grote wapper a la Jer er weer uit
Verder ging het ook goed. Nr 15, de afsprong, ging hij wat groot van af dus mijn teugels waren nogal lang, maar Jer heeft het spelletje goed door inmiddels en ik kon hem op mijn pinken naar 16 en 17 sturen. Zag er misschien niet zo goed uit maar wel effectief.
We moeten alleen volgend jaar wel werken aan het op tijd rijden, maar daar vond ik de bodem her en der ook niet echt naar moet ik zeggen.
ik had het ook logischer gevonden om die boomstammen na het water te springen
Gefeliciteerd met je goede resultaat!