hk sgw deel 17: zon of regen, sgw'ers kom je overal tegen.

Eindsprint gemist?
[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!
Voor algemene vragen kan je terecht in de Wiki of bij de FAQ van het SGW-gedeelte.
_lautje_

_noor
Paarden: Wotherspoon & King John.
Doelen: Uiteraard alles heel houden.
Jer: Het Z2-debuut is gemaakt! Ons doel voor deze winter wordt het scoren van puntjes in de Z2 en in het L springen. Verder hoop ik nog lekker te kunnen rijden in Hattem en Barchem in het L en dan volgend seizoen de overstap naar de M.
King John: even een paar weken thuis met ome Jer en dan naar de opfok!

_bianca1980
Paarden: Bull’s Eyes.
Doelen: Heb niet echt een "vast" doel, gewoon genieten van mijn Bulleke en gezond houden, lekker in de L SGW blijven rijden en met springen gaan we binnenkort L in het indoor seizoen, met dressuur gaan we de M2 verder verkennen en de puntjes op de i zetten.

_bvw
Paarden: Tutje (Helvetia), Wiso (Wisoravetia E) & Frits (Marlando E).
Doelen: Debuut voor mij en Frits in de L-SGW staat gepland. Mijn doel is met lekker rondrijden en zorgen dat Frits met vertrouwen door het water gaat. Wiso start ik dit seizoen niet meer in de cross vanwege een blessure en Tutje is met zwangerschapsverlof.

_coriienRN
Doelen lekker rijden met jack, ons zelf heel houden van blessures.
Dressuur toch wel wat puntjes in het M2 kunnen halen.
Springen de L lekker uit rijden.

_DaNiielle_
Perfect Match is sinds een paar maanden omgebouwd tot mijn crosspaard.
Ze is dressuur gefokt, en wij hebben haar als veulen gekocht. Ik was altijd al een fan van SGW maar had er nooit een geschikt paard voor. Na aanleiding van een grapje in huis heb ik mij opgegeven voor cross trainingen voor beginners, wie weet kon mijn hypere dressuurpaard toch best crossen? Perfect heeft is erg nieuwschierig en brutaal, en pakte daardoor het crossen heel fijn aan en ze heeft er ook enorm veel lol in. Zodoende gaan we in Oktober al ons B debuut maken! Heb geen doel met haar, gewoon samen genieten en zien waar we terecht komen!

_eef_bam
Paard: Bandido.
Doelen: Lekker blijven rijden in de M1 dressuur, M springen en de M sgw, kijken hoe ver we kunnen komen in al deze discipline's maar bovenal blijven genieten!

_EvelienH
Paarden: Capri, Crime Scene, Wendalie en Flippie
Doelen: Fit de winter in.

_Evony
Paarden: Beat-it en Ruby Red Lady.
Doelen: Aller eerst lekker crossen veel plezier er aan beleven en blessure vrij blijven, Beat-it meer ervaring in het L sgw laten opdoen, Ruby voorbereiden op het M2 dressuur.

_Hilde_
Paarden: Ukkie, Cinderella

_Joki
paard: Royal Ferrose
Royal Ferrose, ofwel Ferrose, heb ik nu vanaf 2008. Op het moment zijn we M2 dressuur, B springen en doen zo af en toe een BB cross naast heel veel trainingen. Mijn doelen zijn naast ons allebei heel, gezond en gelukkig te houden, om de M2 door te komen. Ik hoop voor het crossseizoen van 2012 wel een keer Z1 gestart te zijn. Een winstpunt halen in het B springen zodat ik eindelijk een keer officieel mag crossen (en daarna natuurlijk graag nog wat meer winstpunten in het springen) en dan ook B te gaan crossen.

_kris
paard: Obalia, pas in bezit nog niet officieel gestart
Eigenaresse van een wellness en fitness centrum for Women only in Nijmegen.
Daarnaast natuurlijk druk met mijn andere passie. De SGW! Sinds september '11 in het bezit van een paard dat eindelijk helemaal bij me past en hier super geschikt voor is. Volgend jaar officieel starten!

Margriet_
Paarden: Wonderland B en Carella B
Doelen: Zolang Wonderland er nog is zo ver mogelijk met hem komen. Dus in het springen wat meer winstpunten halen. Met Carella zometeen voor het eerst officieel starten. Verder gewoon alles gezond en blessurevrij houden.

_Muts_Marijke
Het gaat nou erg goed met Zeus, en met de opbouw periode. Zolang alles heel en fit blijft is het mijn doel om hem klaar te krijgen voor de L2 dressuur. Wil weer wat ritme hebben in het springparcours en hoop voor het samengesteld richting de L te kunnen werken.
Voor de rest zie ik het wel, eigenlijk vind ik het belangrijkste dat we weer kunnen gaan genieten!

_rowo
Allereerst (hoe standaard) natuurlijk de paarden en mezelf gezond houden. En natuurlijk ook voor iedereen in mijn omgeving (famillie, vrienden etc.) hopelijk fijne, goede en gezonde tijden.
Verder.. Zetje voor volgend jaar M springen starten, hopelijk Z1 dressuur en wie weet L sgw.
Avi wil ik volgend jaar ook graag Z1 starten en wie weet dat we toch weer wat BB parcoursjes gaan wagen.
Uiteraard hangt dit helemaal af van hoe het zal gaan met de paarden. Wie weet wordt er wel 1 verkocht.

_sannnn

_Snoekiej
paard: Vorstin
Gewoon genieten zolang het nog kan

_Sussie85
Paarden: Pancho, Weltsieger, Vivre en Ackisha.
Doelen: Projectje Weltsieger dressuurmatig nog beter voor elkaar krijgen en uitbrengen op wedstrijd in het L1 en L2. Daarnaast springlessen en in de toekomst een crosstraining meepakken. Pancho in het Z1 uitbrengen. Vivre af en toe thuis een keertje rijden. En vooral heel veel plezier beleven aan onze paarden!

_viefdepief
Paarden: Wedgewood (Woll) en GG
Doelen voor 2011: hopelijk weer een paar keer op concours!

_weule
Paarden: Winola M, Blingh Blingh M, Cynola M, Cinola M en Dynola M, Giorgio Armani M en Gynola M.
Doelen: volgend jaar 3 gezonde veulens en het zo goed mogelijk verder opleiden van deze jonge dressuurpaarden. Daarnaast verkoop van Blingh Blingh M en Dynola M.
Weule's eerste cross ervaring…

_xxitsmexx
paarden: Oliver – Zoeff – Baylando
lekker met de paarden gaan rijden en kijken hoe ver we kunnen komen. Nu van de winter weer wat dressuur/spring wedstrijden en dan van de zomer naar de grotere concoursen en naar sgw wedstrijden. En natuurlijk gezond/heel blijven en plezier houden met het rijden = Lol met je knol

Veel Plezier!