Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
Stomme gekrioel daar, haha.

had beter geweest om het kruispunt in te voeren, maar dat wist ik niet, nam het over zoals op de startlijsten stond. Nadat ik een auto had aangehouden...
die voor mij even een kennis ging bellen (die het wel wist..
) ben ik de goede kant opgekomen.....
, maar ik nam Bull terug en liep flink te sturen. Toen begreep hij het niet meer en gingen we rechtuit dwars door de berkenbomen om daar vervolgens vast te komen te staan ...
want ik kon niet meer voorruit (werd te smal) en links en rechts was het een gekroel van berkenbomen. Voorzichtig in zijn achteruit en dat ging wel, maar dat kostte een berg tijd. Jammer, maar Bull was er niet van streek door geraakt. Daarna vlot naar het einde wat ook allemaal fijn en zonder twijfel ging en bij de waterbak even mooi terug en rustig overal doorheen omdat dat weer hoofdterrein was voor Bull. Heerlijk gereden dus, maar met 22 tijdfouten helaas onder de middenmoot geeindigd.
Strodorpke wa sook leuk gedaan en het inspringen voor de cross vond ik echt top, wat meer keus, net zoals OP texel. Bodem goed en gevarieerd terrein. Ben blij dat ik het nu gelijk zelf heb kunnen ervaren. 
1 had 1balk met springen ander foutloos maar wel weer allebei foutloos gecrosst binnen de tijd en eentje 7de geworden en waren 6de prijzen wel jammer maarja was voor allebei de 1ste L

Hij loopt eigenlijk altijd foutloos. Met inspringen voor de cross kwam ik niet in mijn ritme, eerste paar hindernissen gingen prima maar na 8 was hij echt leeg en ging hij ontzettend in mijn hand hangen wat de afstanden niet ten goede kwam.