Voor zowel het nabespreken van de oefencross als daarna de SGW, zodat het voorbesprekingstopic voor voorbespreking gehouden kan worden. Kom maar op met alle ervaringen en verslagen!
Vorig jaar stond er een eco toilet echt midden op het gras veld. Echt iedereen kon zien dat je ging plassen hahahahaha! Zo komisch!
Freggle_Edge
Geplaatst: 06-08-11 21:56
ponyparadijs schreef:
Vorig jaar stond er een eco toilet echt midden op het gras veld. Echt iedereen kon zien dat je ging plassen hahahahaha! Zo komisch!
Nu weer en heel veel paarden schoten opzij zodra die deur openging.
Er staat ook een rode dixie midden in het bos, vraag maar aan The Edge. Die vloog zowat door de tonnen ipv eroverheen omdat hij alleen maar naar de dixie keek ipv naar de sprong.
De toiletten staan nu ergens anders, terrein was goed eigenlijk geen kalkoenen nodig gehad. We hielden het ook droog, toen we thuis kwamen ( texel) zagen we dat het daar hard had geregend. Er staat nu wel iemand met een vouwwagen midden op het terrein, waar dat goed voor is weet ik niet, daar kan je mooi omheen inrijden.
Luuxje
Geplaatst: 07-08-11 07:47
Rood toilet in het bos? die heb ik echt compleet gemist. Ik heb na het geslaagde dagje van gister wel last van een pietsie spierpijn in de benen en 15 muggenbulten op mn armen rijker! Voor degene die vandaag gaan, heel veel plezier.
Wij gaan vandaag! Hopelijk zijn de muggen nog vol gegeten van gisteren hahahaha!
Freggle_Edge
Geplaatst: 07-08-11 08:46
Die pokke muggen hebben dwars door mijn rijbroek heen geprikt! Ik barst nu van de jeuk, terwijl ik gisteren niets gemerkt heb.
Die vouwwagen inderdaad! Gingen ze op hun gemakkie ff opzetten tussen de paarden in, heel bijzonder. Goede schriktraining. De rode wc stond in het bos, je kan hem zien als je over de tonnen heen komt en naar links kijkt. Die staat op afstand hoor, alleen voor Edge nog net te dichtbij.
Talida
Geplaatst: 07-08-11 09:51
Die tent was inderdaad wat prominenter aanwezig dan de dixie dit keer, volgens mij was er amper een paard dat ernaar keek. Spierpijntjes beginnen toe te slaan bij mij, hoop dat paard er minder last van heeft..
Manic heb mooie blauwe plek op mn zij Deed je auto verder niet raar?
Ik heb medelijden met de paarden. Die bulten-buiken zijn echt zielig. Ik heb ook wel een beetje spierpijn. Mijn man heeft een enorme schaafplek op zijn been, die ging zelf wat stom door een te smalle doorgang heen met zijn paard
Die tent inderdaad Daarnaast was het hele veld vrij, ze waren gewaarschuwd voor veel paarden, maar gingen evengoed hun tent precies daar opzetten. Beetje vreemd vond ik dat
Ik vond de les en de oefencross gisteren super leuk! Ik had les van Rom Vermunt en vond dat hij het heel leuk deed, me paardje deed alles heel braaf ook de hoge afsprongen dus ik ben erg tevreden!
LiesR
Geplaatst: 07-08-11 12:55
manic schreef:
Nee auto doet het verder prima, gelukkig alleen de regen heeft niet goed genoeg zijn best gedaan, want de modder zit nog steeds op het dak
Volgens mij heb ik jullie vast zien staan! Hoe zijn jullie er uitgekomen?
Veel wrikken dus... En ik was juist van plan om hem op het asfalt te parkeren omdat ik bang was dat ik er anders niet meer uit kon Ik ben echt zo een licht soms
Lappie_Lap
Geplaatst: 07-08-11 16:32
Ah Manic dan hoor jij bij die donkerblauwe Picasso met de graszoden tot aan het dak? Ik dacht al van 'huh, hoe gaat die op pad' ... maar toen zag ik al het water om de combinatie heen Dat je daar zelf doorheen bent gekomen zeg.
Heb zelf alleen het rondje gereden gistermiddag. Meneer was behoorlijk hyper met inrijden: wat losse voorbeentjes, bijna bovenop een ander gesprongen Start wilde die dan ook hard, toen we in het bos waren ging de rem er alleen wat op. Beetje jammer. Hij vind het blijkbaar nog steeds vrij spannend als die alleen in een 'vreemd' bos op pad moet, en dan onderweg ook nog hindernissen. Hij springt die meestal wel braaf, stond wel net als de wedstrijd vorige jaar voor de grote haaientanden stil. Verder de hoge afsprong en bij het water-opsprong genomen. Qua conditie gaat ie ook al weer aardig, hele rondje in galop kunnen doen en op redelijke snelheid. Dus op zich wel goed, wil alleen zo graag dat ie ook in de cross fijn door blijft trekken ... net als die hier thuis in het bos doet. Kan ik ook wat makkelijker blijven staan. Vond het bos overigens mooi droog Had voor de proppen in gedaan, maar ook met inrijden op 't grasveldje gleed ie achter niet.
Net voor vertrek nog wel beetje minder fijn, gefrustreerde campinggast ofzo? Waren de paarden aan het afsponsen, komt er een auto voorrijden (we stonden in de berm v/d toerit) raampje naar beneden en begint die meneer kwaad van "Ja en volgende week moeten de kinderen daar weer spelen" en "Ga er maar vanuit dat dit 1 van de laatste keren was". Ik was echt zo stomverbaasd, veel meer dan 'tja' kreeg ie dus niet terug.
Wij hebben vandaag met de middag groep mee gedaan. Zaten in de groep bij Ilse van Oord. Leuk les gehad. Zat een pony in de groep die in het begin wat als een onbestuurbaar projectiel ging. Het smalletje mochten de L combinaties doen. De hoge kant van de piano (wij dus ook) en de opsprong na de waterbak. dus alles bij elkaar een zeer leerzame les. Overigens hebben we geen last van muggen gehad. We wat dazen. Maar ook dat viel heel erg mee.