Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ponyparadijs schreef:Vorig jaar stond er een eco toilet echt midden op het gras veld. Echt iedereen kon zien dat je ging plassen hahahahaha! Zo komisch!
alleen de regen heeft niet goed genoeg zijn best gedaan, want de modder zit nog steeds op het dak 

Daarnaast was het hele veld vrij, ze waren gewaarschuwd voor veel paarden, maar gingen evengoed hun tent precies daar opzetten. Beetje vreemd vond ik dat

Ik ben echt zo een licht soms
Dat je daar zelf doorheen bent gekomen zeg.
Start wilde die dan ook hard, toen we in het bos waren ging de rem er alleen wat op. Beetje jammer. Hij vind het blijkbaar nog steeds vrij spannend als die alleen in een 'vreemd' bos op pad moet, en dan onderweg ook nog hindernissen. Hij springt die meestal wel braaf, stond wel net als de wedstrijd vorige jaar voor de grote haaientanden stil. Verder de hoge afsprong en bij het water-opsprong genomen. Qua conditie gaat ie ook al weer aardig, hele rondje in galop kunnen doen en op redelijke snelheid. Dus op zich wel goed, wil alleen zo graag dat ie ook in de cross fijn door blijft trekken ... net als die hier thuis in het bos doet. Kan ik ook wat makkelijker blijven staan.
Had voor de proppen in gedaan, maar ook met inrijden op 't grasveldje gleed ie achter niet.
Waren de paarden aan het afsponsen, komt er een auto voorrijden (we stonden in de berm v/d toerit) raampje naar beneden en begint die meneer kwaad van "Ja en volgende week moeten de kinderen daar weer spelen" en "Ga er maar vanuit dat dit 1 van de laatste keren was". Ik was echt zo stomverbaasd, veel meer dan 'tja' kreeg ie dus niet terug.