Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar paardje lief deed weer goed haar best! lrm schreef:Ik ben vast als een van de eerste thuis vandaar zal ik ook maar beginnen.
Dressuur ging moeizaam. ze had er niet zo'n zin in volgens mij.
uiteindelijk 185 punten, 1e van de E pony's en 3e in de ring, netjes vond ik wel![]()
daarna springen. eerst ging het zo langzaam daarna heel snel. dus maar snel met mijn kont op het zadel gaan zitten en even pacourtje gereden.
netjes rondje gereden en foutloos rond. ook tevreden.
toen de cross in. er werd duidelijk gezegd dat het meisje voor mij eruit was. dat was ze dus nog niet.
ging allemaal netjes niet overhaast gewoon lekker gereden. en toen de waterbak. meisje stond daar te klooien. zo jammer heerlijk gereden het hele pacour gaat het op de waterbak fout.
maarja was dus helemaal ongeconcentreerd nadenken over wat te doen beetje slingerend erheen dus en last minut toch maar voor de afsprong/ boompje meteen genomen. maar had mijn schouders niet naar achter en tempo niet goed en toen viel ik eraf. snel weer opgestapt en toen weer het boompje genomen en toen deed ze hem netjes. erg tevreden! maar voelde al dat er iets niet goed zat. deed veel pijn dus snel afgestapt en naar de wc gelopen om te koelen en naar het ziekenhuis. heb mijn ringvinger gebroken. heerlijkmaar paardje lief deed weer goed haar best!
heb genoten zowel rijdend als kijkend.

. Bij de waterbak lag ik er alleen ook naast. Wou gewoon voor de insprong gaan, wie niet waagt wie niet wint. Niet gewonnen dus
. kwam vanuit een goed tempo aan alleen toen ing ze op het laatst in de stop met haar hoofd naar beneden en had ik nites meer aan de voorkant, dus gleed er mooi af! Daarna via alternatief erin gegaan wat makkelijk ging. Daarna nog een volte gereden weer naar de insprong en toen sprong ze hem wel in een keer. Wie niet waagt wie niet wint, ik nam risico. Anderzijds wel jammer anders was ik volgens mij dik 1 geweest.
. Was dat zon schimmel voor jou?
schreeuwde nog wel joehooeee..
ja het was wel even een domper. 
. En dat schimmeltje was volgens mij nog zo groen als gras. Want op 1 weigerde die echt al zon 10 keer, en zij de pony maar afslaan. Terwijl je de pony gewoon echt zag kijken ik wil wel maar durf niet. Toen ze daarna langs ons heen galoppeerde zat ze nog te mopperen en te slaan. Marloes en ik hebben de pony maar even beloond door een paar keer braaaaaaf te roepen
. echt oneelijk tegenover de prony hoe ze reed.
dus ik had even de tijd om met jullie te communiceren. hihi. 

),maar eenmaal op gang dikke pret gehad, en alle hindernissen in het bos prima gesprongen.
.