Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ga samen met twee andere vriendinnen en we zijn alle 3 een beetje onervaren, al heb ik inmiddels wel wat lessen gehad 
Franciska15 schreef:Pauline, ik wil ook! Maar ik durf niet! Haha, wat is een tripalon precies? Ik heb totaal geen ervaring met een cross, is het voor mij dan ook goed te doen? En zou ik eventueel met jullie mee kunnen(jullie zijn toch met zn 3en en 4 is veeeeeeeel leuker!) hihi
EsmeeBlom schreef:Niemand gaat je verplichten die dressuurproef te rijden hoor, je kunt het melden, of hem gewoon niet starten. Doe je alleen niet meer mee voor de prijzen uiteraard
malissapaard schreef:je kan je gewoon opgeven voor alles en op de dag zelf weer afmelden voor alleen de dressuur heb ik ook wel is gedaan.
. LEUK! Dressuur en springen slaan we over, omdat het onze eerste cross is. We willen de paarden niet over de zeik helpen en ons zelf natuurlijk ook niet.
Het is geen oefencross, het is een tripalon. Je rijdt het niet in een crosstempo (kan niet eens met alle oversteken die je hebt en de wandelaars die je tegen komt) denk dat je daarom ook makkelijk het springparcours er nog achteraan kan rijden.