Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fijn dat je evengoed tevreden kunt zijn over je paard!
, maar we waren nog op tijd. Dressuur liep niet echt fijn, ze kan in ieder geval veel fijner lopen. We zijn 5e geworden in de dressuur (tenminste, ik denk dat iedereen al gereden had toen ik de lijst zag hangen) met volgens mij 50 strafpunten (weet niet hoeveel dressuurpunten). Springen was foutloos en de cross ging ook goed. Nergens naar gekeken, gewoon overal voor gaan. Echt genieten. Nou waren er ook niet veel echt enge dingen (bomen voor het water of zo), maar dat geeft niks: voor de eerste cross van het jaar, was het prima zo.
Arielle_ schreef:Hoe is het gegaan bij iedereen?
Ik zelf had 181 bij dressuur, 2 stops en 1 balk bij springen, cross super fijn tot hindernis 8(?) de afsprong besloot er een man recht achter m'n hindernis te gaan staan, Schumi dus vol op de rem. Daarna was ze even flink over de zeik en hadden we nog 2 stops, maar wel fijn helemaal uitgereden! Erg jammer want ze begon echt super!
Het ging echt super goed. Ik had 172 voor de dressuur daar was ik wel tevreden mee
. Ik had helaas een balk in het springen dat was wel jammer. Maar ik vond dat het parcours wel als een gewoon L parcours stond. En de cross ging echt super
. Foutloos en volgensmij 12 seconden buiten de tijd. Ik ben echt super blij hiermee
Het was wel HC maar nu weten we dat we het kunnen
. sanurie schreef:Ik lees al goede verhalen!!!!
Wel raar dat die man er voor stond Arielle!!!
Vitales: Dat is weer concurrentie minderVolgende keer geen HC meer!!
, in Markelo nog niet, want daar hebben ze helaas geen L pony's. Ik ga proberen of ik nu alles over kan zetten naar het L, want het kan makkelijk
Vitalis_ schreef:sanurie schreef:Ik lees al goede verhalen!!!!
Wel raar dat die man er voor stond Arielle!!!
Vitales: Dat is weer concurrentie minderVolgende keer geen HC meer!!
Haha, in Markelo nog niet, want daar hebben ze helaas geen L pony's. Ik ga proberen of ik nu alles over kan zetten naar het L, want het kan makkelijk
Ik hoop in Markelo mee eerst 2 winstpunten te rijden in het B
Okj, ik ga super in het L springen alleen me afstanden zijn niet kloppend in de dubbel, dus naar het M wordt lastig. Dan moet ik heel veel gaan trainen op het terug rijden op de dubbel! Verder wil ik voor het eind ook een keer L starten maar of me ouders dat goed vinden
) en heb daar veel tijd verloren omdat hij rondjes op het open veld wilde rennen en ik even niks in te brengen had. was in 6.06 binnen (optimale tijd 4.09.....) maar na nr 7 ging het super, dus geeft vertrouwen voor de volgende keer! (en ik ben blijven zitten.....)
heb de letter F nog omver gereden, maar wel binnen de bordjes gebleven
punten vielen me heel erg mee ... 188 nog!