Ik heb me opgegeven voor het B paarden op de 27ste. Ik sta helaas op de wachtlijst. Heb nog wel een beetje hoop, mijn coupon was op 4 januari binnen en dat is ook de dag waarop begonnen werd met de wachtlijst. Vind het nog steeds raar dat je je vanaf 1 januari op mag geven, ik mijn coupon 30 december op de bus doe en dat het dan 4 januari al vol zit... Er zat ook nog een weekend tussen, ben erg benieuwd hoe iedereen dan zijn coupons op tijd daar heeft weten te krijgen...
Eef_Bam
Geplaatst: 20-02-11 20:06
Ik sta opgegeven in de L-paarden, kan bijna niet wachten op het begin van het crosseizoen.
Ik doe mee in het L paarden en sta ook op de startlijst voor de B paarden (wordt haar debuut) @martinev ben ik ook benieuwd naar volgens mij vele het in de brievenbus daar gedaan ofzo.
ik ben er ook! als hulp de 20e.. ik zal iedereen aanmoedigen als mijn paard niet verkocht was had ik meegedaan in B paarden.. ik mocht het e-i-n-d-e-l-i-j-k van mijn moeder... nu met mijn jonkie zal het wel weer een paar jaartjes duren voor ik toestemming heb
Ik doe ook mee in de B-paarden! Wordt mn laatste B wedstrijd
bianca1980
Geplaatst: 22-02-11 20:21
MARTINEV @ Ik heb hetzelfde, 31 ste verstuurd, punt is echter dat mijn coupon ook binnen kwam op de 4e en idd vanaf die dag de wachtlijst gaat tellen. Echter ALLE brabanders krijgen voorrang ivm de regio, dus bij wijze van sta ik nu als eerste voor mensen buiten Brabant, maar de wachtlijst van Brabanders is nu al 24 deelnemers. Dus kans op starten is er niet meer. Ik heb me er al bij neergelegd. Ik moet mijn planning nog even wat aanpassen.
@bianca: jeetje wat jammer... Ik had nog wel wat hoop omdat mijn coupon ook de 4e binnen was, maar met al die Brabanders voor ons gaat het nooit lukken... Vorig jaar had ik al precies hetzelfde. Ga volgend jaar m'n coupon maar half december opsturen, ookal mag dat niet.
Martine, volgend jaar start je allang L of M toch? Als je dan zorgt dat je coupon op 1 of 2 januari binnen is zit je er wel bij hoor! De B in Chaam is gewoon heel moeilijk opgeven.
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in! Ik ben echt wel een beetje teleurgesteld, vind Chaam altijd zo'n leuke wedstrijd! Gelukkig heb ik wel Etten Leur opgegeven, dus dan begin ik dit jaar gewoon twee weekjes later!