Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Daydream27 schreef:Sorry, misschien een beetje een domme vraag, maar hoe kan ik me opgeven voor de crosstraining van 10 april?
Manieki schreef:Kan iemand me misschien wat meer over die puppy trainingen vertellen? En met hoeveel mensen rij je zo'n training?
Het lijkt me echt zo gaaf om eens te doen! Maar zowel ik als mijn paard hebben totaal geen ervaring. Hebben inmiddels wel wekelijks springles, maar rijden nog geen heel B-parcours... Vandaar dat ik graag wat meer info zou willen?
16easer24 schreef:ik zou ook graag willen weten waar je je kan opgeven voor alle drie de dagen? zijn er al tijdstippen bekend voor de trainingen?
wat zijn de kosten?
wil dit seizoen graag starten in de eventing:-)
Venthe schreef:Heb me opgegeven voor 20 maart heb er zin in! Ben benieuwd hoe Richard les geeft
RustyK schreef:ha, ha, vanmiddag waren we bezig in de wei en er liggen daar wat omgevallen bomen. Kwamen we op het idee om er eentje goed neer te leggen om wat te oefenen voor de crossles 20 maart! Alleen het paard vond het maar raar, die boom lag toch net daar nog niet.....hmm na wat er langs gereden te hebben was het goed. Maar toen springen, er over heen????? Dat meen je niet.... toen rennen en springen en dat ging goed daarna ging ze uit haar dak
omdat het gelukt was en belande ik op de grond! Daarna nog een paar keer er over heen (gelukkig zonder vreugde dansje) en toen begon ze het te snappen, ah dat is de bedoeling ach zo moeilijk is het niet
Ben heel benieuwd de 20e
heleenxx schreef:Ik meld me ook even in dit topic. Ik doe mee op 20 maart.
Vanny_ schreef:Ik doe 20 maart mee bij de puppys! Ben denk ik met de kleinste ponymaar springen kan die wel.