[SGW] Verslagen Indoor Wanroij

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Verslagen Indoor Wanroij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 11:16

Kom maar op!!
Waarschijnlijk ben ik veel te vroeg, maar ik ben heel benieuwd hoe het is.
Vooral foto's!!

MelanieB

Re: Verslagen Indoor Wanroij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 11:17

Haha ik wil ook vooral foto's ziennn! :D Ben benieuwd hoe het gegaan is met de bokkers :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 11:35

Neuh, niks te vroeg! Kom maar op met die verslagen!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 21:24

Scum schreef:
Neuh, niks te vroeg! Kom maar op met die verslagen!

er zijn nog geen verslagen ?? tenzij bokkers de oefencross reden ??... :P

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 21:26

Die zijn er ook toch?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 21:28

Nickeltje schreef:
Die zijn er ook toch?

tja geen idee eigenlijk :o ?? het topic is erg stil vond ik.....dus vandaar dat ik al aannam dat er niemand die oefencross reed maar morgen voor het echhie ging.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 21:30

Er waren geloof ik niet zo veel bokkers (of zelfs helemaal geen) die de oefencross reden.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:41

Jawel in elk geval 1! In het andere topic staat een miniverslagje van de crossles/oefencross. Die is in elk geval goed bevallen las ik :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 17:35

Ik ben weer even op het logee adres, tis erg gezellig in Wanroij. Dressuur hadden we 190 punten en daarmee een gedeelde 7e plaats, helaas met springen prutste wij beiden op de laagste stijl.... :o en dat gaf een balk. Gezien de foutlozen die gezien heb word dat een dure balk voorons vrees ik....helaas. (nu is het afwachten wat de rest heeft gedaan)
Bull was met inspringen erg fijn dus we gingen fijn van start. Hij staat nu lekker op zijn stalletje en vanavond ga ik terug voor de DERBY welke om 20.30 begint tot 22.30.
Vind het erg leuk geregeld allemaal en de sfeer is heel relaxed.

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 17:50

Wat jammer van je balk, Bianca. De derby lijkt me erg leuk vanavond, maar ik denk dat ik lekker thuis blijf.
Ik sta met dressuur 5e! Ik had 193 punten.
Springen ging ook super! Veel te hard naar mijn idee, maar daar leek het parcours wel een beetje op gebouwd. Foutloos! Wat een geweldig paard heb ik toch!
Maar morgen heb ik mijn handen vol aan mezelf om het parcours te onthouden.

Verder vind ik het heel netjes georganiseerd, echt de complimenten aan de organisatie +:)+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 21:23

FOTO'S!!! Ben maar een klein beetje benieuwd hoe het er uit ziet. :o

x_joyce_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 21:41

ik ben net terug uit wanroij!

D/L dressuur ging wel goed had 196 en springen 1 weigering op de dubbel... en moet morgen als 7de starten volgens mij..
en in D/M ging niet zo goed :P hij had meer zin om die hindernissen tenemen daar door een beetje druk:+ en had uiteindelijk toch nog 186 :o nog best hoog had ik niet verwacht en daar sta ik verlopig gedeeld 2de mee, en springen foutloos

heb zin in morgen :):)

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 23:21

ik deed mee! gister op dinsdag. Maar dan deed ik alleen mee met het oefenspringen! Mijn pony deed het super!! Ik vind het zo leuk nu ga ik ook starten met SGW wedstrijden.

xx

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 23:23

Ben net terug van Derby kijken en ik vond het echt heeeel erg spannend! Meerdere mooie ritten gezien en helaas twee keer een foute barage! Ik was zelf helemaal weg van de rijstijl van een amazone op een bruin paard, zij tikte helaas wel op de allerlaatste hindernis een balk eraf.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 00:10

Haha, volgens mij reden alle amazone's op een bruin paard! maar denk dat het waarschijnlijk Sarah is geweest?

M, Ik heb fijn gedressuurd, wel wat dingetjes als spanning maar tevreden en een 2e plek. Springen een stop op 1 vraag me niet hoe ik het parcours rond ben gekomen maar het bleef bij 4 strp. Nu 3e

Derby, ik had veeeeel strafpunten maar ben gefinished en ik ben heel trots op mijn paard! Rijd haar nu net meer dan een jaar en heb er wel 1* mee gecrosst maar maar 4 M parcoursjes ofzo mee gesprongen en maar 1 dit seizoen :o dus dan dit doen is al heel wat maar ik heb voor het eerst in mijn leven een derby gereden.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 00:15

VP ik dacht je nog te herkennen tijdens de derby. Jammer van de fouten, maar ach, het lijkt me een super ervaring om uberhaupt mee te kunnen doen aan zoiets.
Volgens mij heb ik je nog ergens op de foto.

Amazone die ik zo mooi vond rijden dacht ik zelf dat ze Suzan heette, dus Sarah zou heel goed kunnen :') Ik zal morgen eens op de startlijsten kijken wie ik bedoelde.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 08:35

Suzanne van gastel? kan ook al ben ik eerder fan van Sarah als ik heel eerlijk ben ;)

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 09:51

Hier ook een oefencross rijder (oefencross??? Het was gewoon een super gave cross-les!!). Had idd in het andere topic al kort verslag gemaakt. Ben nu aan het werk en ga vanavond eerst nog even cross kijken. Misschien vanavond een langer verslag en anders morgen. :)

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 12:32

Ik heb wel oefencross gereden dinsdag. Ging heel goed.
gister liepen beide paarden wel ok. schimmel liep braaf zijn dres proef geen rare fratsen uitgehaald. Springen 1 pech balkje.
M dres heel gespannen vond alles spannend. Springen2 balk maar mijn gevoel ging ie wel fijn.
Nu helaas ziek in bed. De hele nacht boven de wc gehangen en kan niks binnen houden. Baal enorm nu maar lekker onder wol...

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 18:31

@ Muts M ik heb geen foto's gemaakt...sorry.... maar als je alleen bent gaat dat niet echt.
@ Vera P Ik heb je zien rijden in de Derby, petje af hoor.....je moet het maar doen. Ik vond de hele Derby erg gaaf.

Ik ben weer terug van de cross. Door de balk met springen waren we gezakt naar de 15e plek. Bull vond de sluis in het begin even heel eng, maar ik kreeg de tijd om even 2 rondjes om het huisje te stappen. Daarna voortvarend van start. Bull pakte heel fijn op. Ik had besloten op de wal niet het alternatief te rijden om te testen of zijn hoogtevrees daarvoor nu weg is. Dat deed hij super, helaas kreeg ik wel een niet verwachte weigering op H13, een bolle houten iets, niks bijzonders, maar de witte rode platen die erop lagen vond Bull even iets te spannend.... :D Verder was ik dus heel tevreden over mijn peerd. +:)+ Ik vond het een leuk klein midweekje weg ... :D

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 18:54

:wave:
Hier ook een super tevreden ruiter! We gingen echt super rond, tot H17B. Dat keek zo raar, dat Venga graag een nieuw aanloopje wilde ;) Bij de wal had ik wel het alternatief gereden, en dat met de stop gaf ook nog flinke tijdfouten.
Maar ik heb het hele parcours onthouden, en we zijn goed rond gegaan, dus mijn dag kan niet meer stuk. Ik ben geloof ik als 20e geeindigd.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 18:57

venga schreef:
:Maar ik heb het hele parcours onthouden

Dat was al een opgave op zich.... :P Ik was 19e bij de B paarden. Toch wel leuk als iemand het even kwijt was dat er aan de kant geroepen werd waar ze heen moesten, maar evengoed zijn er nog een paar die fout parcours reden of na 19 gelijk 22 en 23 paktten en dus 20 dubbel en 21 oversloegen. Of mensen die niet door de startlijn waren gereden.... :?

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 19:06

Patsmu, heb je daardoor niet kunnen starten? Beterschap!

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 19:39

Nee heb daarom niet gestart. Ben echt ziek zwak en misselijk..
Thanks!
Goed gereden dus Venga.. Hoe laat had je training dinsdag> Misschien heb ik je wel zien rijden?

x_joyce_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:05

ben al ff terug uit wanroij maar moest eerst even ponys verzorgen enzo

in het D/L was ik foutloos maar 4 seconde buiten de tijd, maar toch een mooie 4de plaats :D super tevreden!
en D-M ook foutloos gercrosst alleen net 1seconde buiten de tijd :( 2de maar er was maar 1 prijs dus helaas.. :D

Bij de M ponys was de tijd veranderd naar 179 seconde := je moets echt doorrijden en nog had ik de tijd (bijna) niet gehaald maarja niemand van de M ponys had de tijd gehaald en ik was daar nog de snelste van :D