Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben benieuwd hoe het gegaan is met de bokkers
en dat gaf een balk. Gezien de foutlozen die gezien heb word dat een dure balk voorons vrees ik....helaas. (nu is het afwachten wat de rest heeft gedaan)
hij had meer zin om die hindernissen tenemen daar door een beetje druk:+ en had uiteindelijk toch nog 186
nog best hoog had ik niet verwacht en daar sta ik verlopig gedeeld 2de mee, en springen foutloos
dus dan dit doen is al heel wat maar ik heb voor het eerst in mijn leven een derby gereden.
Ik zal morgen eens op de startlijsten kijken wie ik bedoelde.
Verder was ik dus heel tevreden over mijn peerd.

Bij de wal had ik wel het alternatief gereden, en dat met de stop gaf ook nog flinke tijdfouten.venga schreef::Maar ik heb het hele parcours onthouden
Ik was 19e bij de B paarden. Toch wel leuk als iemand het even kwijt was dat er aan de kant geroepen werd waar ze heen moesten, maar evengoed zijn er nog een paar die fout parcours reden of na 19 gelijk 22 en 23 paktten en dus 20 dubbel en 21 oversloegen. Of mensen die niet door de startlijn waren gereden....
super tevreden!
2de maar er was maar 1 prijs dus helaas..
je moets echt doorrijden en nog had ik de tijd (bijna) niet gehaald maarja niemand van de M ponys had de tijd gehaald en ik was daar nog de snelste van