Karrimh, Wie geeft de trainingen? Eciara, Dan moet je Rutger even bellen of mailen zodat hij je op de mailinglijst zet! Verder kan je naar V&M Stables in Ursem.
Hallo Eciara, op www.eventingsport.com kan je aan de linkerkant van het scherm een kaartje met oefenterreinen vinden. Hier staan alle (iig bekende) oefenenterreinen in Nederland. Lelystad kan ik zeker aanraden. manege beukers geeft in de zomer ook vaak crosstrainingen. En SGW dijkgatbos heeft begin augustus een oefencross met instructie.
Komt Michiel nooit meer? Even voor de duidelijk niet omdat ik Richard ten Kate niet wil hoor. Sta altijd open voor nieuwe instructeurs. En heb inderdaad gehoord dat hij erg goed bevallen is. Maar ben gewoon nieuwsgierig en zou het toch ook wel jammer vinden als Michiel niet meer komt..
Dus voortaan Richard ten Kate en geen variatie van instructeurs? Dan haak ik toch af. Niks ten nadele van Richard, maar als ik van hem les wil kan ik dat bij mij op stal ook doen, danwel geen crosstraining, maar hij geeft bij ons regelmatig groepsspringles. Dat is er echter nog nooit van gekomen...
Bij de crosstrainingen beviel Michiel mij uitstekend en dat wil ik graag voort zetten. Ik sta zeker open voor andere instructie, maar dan moet het "en en" zijn en niet "of of".
Door de organisatie van deze trainingen is duidelijk aangegeven dat de instructeur voor het komend seizoen Richard ten Kate is. Blijven bedelen om trainingen van een andere trainer is hier offtopic. Mocht je graag bij hem trainen, regel dat dan zelf in een ander topic graag.
Sim
Geplaatst: 13-12-10 19:48
Nou Nickel, "bedelen" vind ik niet de juiste woordkeuze.... Toch niet zo raar dat men vraagt hoe het zit met Michiel? De trainingen werden voorheen voornamelijk door hem gegeven dus vind het logisch dat men hieromtrent vragen heeft.
Karrimh
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-10 11:48
heb ze de nieuwe data gemaild, nu nog afwachten voor accoord en dan horen jullie het goede nieuws
Tsja ik kan nou ook niet echt zeggen dat we bedelen. Wel zou ik nog steeds graag willen weten waarom Michiel de trainingen niet meer geeft en of hij dit wel of niet meer gaat doen in de toekomst, dat is namelijk ondertussen nog steeds niet duidelijk geworden
Dani, Ik denk dat wanneer het antwoord op de vraag 'misschien / wel in de toekomst' was geweest, er al wel antwoord gegeven zou zijn er er niet op de vragen geTeMd zou zijn
eerste data zijn goedgekeurd, op de rest moeten we nog even wachten.
en de data zijn: 16 en 30 januari 13 februari 20 maart
instructeur: Richard Ten Kate locatie: http://www.zuidplasruiters.nl inschrijfgeld: € 25,- inschrijving sluit 7 dagen voor training, daarna extra inschrijfkosten € 5,- door je in te schrijven ben je verplicht het inschrijfgeld te voldoen niveau: vanaf 0,0 ervaring (puppy's), wat ervaring (beginners), veel ervaring (gevorderd) je kunt alleen jezelf opgeven, als je samen met iemand wilt rijden beide dit vermelden bij de aanmelding
bodyprotector en beenbescherming verplicht (gewone beenbescherming is voldoende) en eventueel te huur voor € 7,50
inschrijven: mail sturen naar donna.oudshoorn@hotmail.com vermeld je naam, naam paard, niveau en welke datum of data