Brand maar los
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Sim_ schreef:Kort maar krachtig: ik stel geen doelen.
Of eigenlijk heb ik wel bepaalde dingen in mijn hoofd, maar ik uit ze niet. Het loopt 9 van de 10 keer toch altijd anders.
Ik hoop gewoon dat ik lekker kan blijven rijden!

Lappie_Lap schreef:Doelen stellen is 'gevaarlijk' idd ... had het haast kunnen voorspellen dat Lady wederom een jaar uit de roulatie bleef.
Vond het overigens zonet wel grappig om terug te lezen wat voor ambities ik vorig jaar wel niet had
Bandit: M1 dressuur starten, wp-en voor de M2. Springen en cross: dat ie eindelijk eens het spelletje door heeft en DOORloopt
Lady: 'fingers crossed' ... weer dressuur starten dan maar. Hopelijk M1 dan eens uit
Voor mezelf .. dat ik eindelijk vind wat ik wil: doorgaan met deze 2e studie of toch weer aan het werk gaan .. en ook eindelijk vrede met die keuze hebben.

De verandering was pas 2mnd geleden op 2 oefencrossen, dus wilde Bathmen nog graag ff testen of het op wedstrijd ook zou lukken .. maar helaas heeft het weer roet in het eten gegooid.
mistid schreef:Mijn doelen zijn:
Met Yoeri wil ik zo ver mogelijk nog komen met cross volgend jaar, ik start volgend jaar meteen M, en mijn doel is Z+1 winst te worden. Met springen wil ik graag Z+winst worden, en nog een keertje dressuur met hem starten.
Met Meno wil ik aan het eind van het jaar L met winst zijn, maar laat hem eerst gewoon een paar keer ervaring opdoen in de B. Met springen wil ik graag M+winst zijn, en wil graag L2+winst dressuur worden.
Ultra wil ik volgend jaar aan het eind L+winst SGW hebben en M+winst springen. Eigenlijk moet die ook nog een wp in de dressuur hebben.
Kino wordt verkocht en daar heb ik geen doelen meer mee, het enigste echte doel is een lief baasje voor haar vinden!
Verder hoop ik natuurlijk helemaal gezond en blessurevrij te blijven volgend jaar, zowel ik als de pony's.
. Momenteel ook een minpunt in het M springen, maar als ik bekijk hoe weinig hij mee is geweest op concours heeft hij het prima gedaan. Dressuur heb ik niet gestart, dat moet deze winter
.
Mootje schreef:Als het goed is, komt morgen mijn nieuwe paard. Helaas was mijn vorige paard afgekeurd. Omdat het een 4-jarige is zijn dit mijn doelen:
Begin maken met de dressuur. Hopelijk aan het einde van het outdoor seizoen de B door. Dan wil ik in rond oktober beginnen met springwedstrijden in de B.
Ik wil pas beginnen met crossen als ik de B springen uit ben.
Verder heb ik mijn eigen regels opzij gezet en heb in Maarsbergen de jonge paarden-rubriek gestart. Daarna heb ik nog Lisse en Princenhage gereden en de eerste winstpunt is binnen
Ruud_O schreef:Ik hoop op een herstelde Oasis (vooruitzichten zijn goed) en dan wellicht nog 1x B voor opwarmen en dan lekker starten in de L.
Wellicht nog wat dressuur en springen starten, maar dat is dan puur te lering en vermaak.
Maar belangrijkste blijft gewoon plezier hebben en maken.
jipje_niekje schreef:In eerste instantie de paarden allemaal heel en gezond houden. (En mezelf natuurlijk ook)
Met Jipje zou ik graag Z1 dressuur starten en gewoon lekker B blijven springen. Mocht hij in goede conditie zijn heel misschien nog een keer een crossje.
Voor Nika een nieuw huisje vinden en hetzelfde voor haar 3-jarige zoon.
Verder rij ik op dit moment nog een paardje voor iemand anders, deze misschien officieel gaan starten in de B- dressuur/springen/SGW.
En voor mezelf rustig aan op zoek naar een jong paardje.
En daarnaast nog belangrijker is hij blessurevrij gebleven waar ik superblij mee ben
Op 02-11-09, Jetske_ schreef:Voor volgend jaar: Lekker veel springwedstrijden en SGW's rijden! En weer eens wat dressuurwedstrijdjes mee pakken.
En verdere, duidelijkere doelen: M1 dressuurstartgerechtigd worden, M springen startgerechtigd worden en ergens verderop in het volgend seizoen L SGW starten.
Snoekiej schreef:Ik hoop Vorstin volgend jaar weer gezond krijgen en houden!
Als ze eenmaal weer helemaal goed is, wil ik misschien nog 1x een B crossje rijden, en daarna naar de L overstappen.
Mijn dressuur en springdoelen blijven hetzelfde, startgerechtigd worden in de klasse M2 dressuur en L springen. Ik hoop dat ik wat vaker spring en dressuurwedstrijdjes mee kan pakken volgend jaar. Maar eigenlijk moet ik hier helemaal nog niet over nadenkenWe zien wel hoe het loopt!
.
Roxxiejj schreef:Hier nog een voorzichtige!![]()
Ik ga volgend jaar ook rustig aan beginnen met SGW, heb nu 3 oefencrossen gereden, allemaal redelijk aan de tijd en foutloos. Mijn crossen voor beide paarden (heb nog een dressuurpowny staan) zullen als volgt dan zijn:
Met Sam wil ik eind 2010 Z1 starten. Het moet mogelijk zijn, heb nu weer leuk les en gaat alweer stukken beter dan 2 maand terug.
Met Nitro ga ik dus starten. Met hem moet ik nog redelijk rustig aan doen, is nog jong en de punten in de dressuur komen te snel binnen. We gaan alle klasses helemaal uitrijden, dus ik denk dat ik rond de M1 dan zit. Springen hoop ik dat de knop omgaat om niet meer te veel in ze mond te zitten (regel teveel), waardoor de balken blijven vallen. Hoop dan toch dat ik eind 2010 een keer naar de L kan. Met SGW gaan we kijken hoe het gaat. Met dit paard gaat het me puur om de lol (en de prijzen, maar dat klinkt zo verwaand), niet voor de winstpunten. Ga zo veel mogelijk proberen om alle klasses uit te rijden, hoe hoger het wordt, hoe enger ik het ga vinden.. Maar ach. We zien wel wat er gebeurt..
Joki schreef:Ik hoop in 2010 te beginnen met crosstrainingen en als het heel goed gaat nog 1 of 2 oefencrossen mee te kunnen pakken
Citaat:Ik ga toch met mistid en Corien mee , en stel mijn doelen lekker hoog
Met dressuur zou ik graag M2+10 worden, Z1 startgerechtigd dus.
Met Springen wil ik graag L+10 worden, M startgerechtigd dus.
Met Sgw: Eerst een B-cross foutloos binnen de tijd uitrijden, vervolgens overstappen naar de L en daar enkele winstpunten halen.
Of ik dit allemaal ga halen weet ik niet, maar we gaan er gewoon hard tegenaan en dan zien we wel wat er allemaal van komt !
, ik heb nog veel te verbeteren aan de dresuur en vooral mijn eigen houding, en aan starten zijn we nauwelijks toegekomen door alle sgw- en springwedstrijden.
!
.Cross binnen de tijd uitrijden is ook goed gelukt de laatste crossen in de B, en zelfs in de L hebben we meer dan eens moeten oppassen om niet te snel te rijden, dus de snelheid en de regeling daarvan zit intussen wel goed denk ik zo
. 
alle M crossen foutloos en prijs en toen zijn we in Renswoude gestart wat ook goed gegaan is een 9e plaats in Helvoirt en een 2e plek op het NK. Er zijn natuurlijk ook mindere wedstijden geweest zoals varsseveld waar ze kreupel over de finish kwam en alles in duigen viel.. maar gelukkig de maandag alweer zonnig was
Rare gebeurtenis maar in totaal was dit seizoen echt super voor mij! met als klap op de vuurpijl ook nog opname in het B-kader Young riders. Ik ben echt zo ontzettend blij dat ik zo een paard onder mijn kont heb en ook nog dat we zo een goede combinatie zijn
dressuur dik op 1 cross 1 sec voor optimale tijd binnen kon niet beter maar ook nog eens foutloos gesprongen met de snelste tijd van alle B ruiters en dat waar meer als de helft tijdfouten had. Dus dat was mijn cadeautje dit jaar! MArl0esJuh schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen.
Mijn doelen voor 2010 zijn om in Chaam voor het eerst tussen de paarden te gaan starten met de pony in de klasse B. De planning is om als alles goed gaat weer wat vaker aan start te verschijnen in de sgw.
Ook wil ik B springen gaan starten met de pony. Ben al hard aan het trainen dus ik hoop dat het gaat lukken.

Margriet_ schreef:Idd mijn vorige doelen staan al heel lang in de ijskast! Iig beide gezond blijven en met plezier rijden!
Wonderland: M1 starten en hopelijk wpjes, B springen starten (maar dat wil ik dit jaar eigenlijk al doen) en wpjes halen en in april dan eindelijk SGW westerbork starten.
Aline: Lekker rustig blijven rijden en haar veulen laten krijgen. Na haar veulen dressuur starten!

even zoeken dan plaats ik ze

Sannnn schreef:In 1e instantie gezondheid voor ons beiden.![]()
Verder wil ik graag voor eind 2010 succesvol een B- cross gereden hebben. Heb nog nooit officieel een cross gestart, dus dat wil ik dit jaar graag gaan doen!![]()
Verder met dressuur M1 met winst en eind dit jaar bijna richting L springen.

ladyisabelle schreef:Dan zal ik mijn doelen ook maar eens even neerzetten, ben erg benieuwd wat er van terecht zal komen aan het eind van 2010!
Zennicq: L SGW starten en dan M SGW startgerechtigd worden.
L springen wat vaker en hopelijk M startgerechtigd en Z1 dressuur starten, selecteren voor FK indoor en outdoor en hopelijk naar het NK mogen.
Bijou: Starten met de B dressuur en misschien eind 2010 een oefencrossje, verder mooi rustig aan.
Natuurlijk dat de paarden en ik gezond blijven, en een mooi sportief jaar!

Citaat:Mijn doelen:
Met dressuur zien we wel wat het wordt,
ik wil eind december in het springen starten en een winstpunt halen zodat ik in 2010 mn eerst cross kan rijden
Ik heb in ieder geval mn winstpunten in de dressuur al