Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hiervoor moeten we eerst nog oefenen. Ben er langs gegaan, en daarna had ze het een beetje door. Alle hindernissen daarna goed gesprongen. Steeds de oortjes naar voren. En ook bij de waterbak liep ze er dapper in. Nog even een extra rondje erin gestapt, om vervolgens de weg te vervolgen.
Annetje schreef:Hoe was het terein dat gisteren pas klaar was?
Fijn om te horen dat jullie een goede dag gehad hebben! Wat was hindernis 2 dat deze problemen veroorzaakte?

Annetje schreef:Hoe was het terein dat gisteren pas klaar was?
Fijn om te horen dat jullie een goede dag gehad hebben! Wat was hindernis 2 dat deze problemen veroorzaakte?
Tootje !
. Dus wilde hem liever niet in diepe gooien met nog hoger parcours. Ik zag dat er nog 3 plekken vrij waren in de BB Ponys, helaas mocht ik van de organisatie niet als laatste daar ivp 2de in de paarden. Reden weet niet ik, heb er teveel gehoord. Ze waren dan ook heel gehaast en werd niet echt netjes te woord gestaan.
Hij sprong alles ! Al kwam hij af en toe rot uit, gewoon springen ! Niks geen weigering.. Wel 3 of 4 balkjes en tijd fouten omdat ik rustig aan deed, maar zo blij met hem ! En de tripple was foutloos haha.
maar hij sprong er zo overheen eraf !!! Verbaasd en maar lachen haha.
. En water !! Mijn geduld wordt beloond, ging in Lisse al goed, maar nu ook weer.. We kwamen aan in draf, hij ging in stap, kwam iemand naast lopen en zo erin !! Hij wilde er zelfs niet meer uit
. !!
! AnneOkona schreef:Annetje schreef:Hoe was het terein dat gisteren pas klaar was?
Net voor die hindernis loopt dwars erop een weg. Deze is bedekt met zand. Ietsjes naar beneden met 2 witte schuine balken leidt het naar de hindernis.
Het zal de hindernis zelf niet zijn, maar net de situatie ervoor.
Net na mij viel er ook 1tje eraf. En het leek erop dat deze erg goed kon rijden...
,

peanutbutter schreef:Hebben jullie wel allemaal braaf de stijlcoupons opgehaald
Vriendje heeft heel braaf allemaal commentaar opgeschreven
dus heb jammer genoeg mijn coupon niet..

Mootje schreef:PB, Ik mag hopen dat vriendje (nog) geen doktershandschrift heeft
Volgens mij wilde het sec. niets uitdelen voor de prijsuitreiking!
)
?

*