het is voor mij wel 100 km, maar ben ingedeeld op vrijdag. Op zich wel fijn want dan kan ik mooi de cross verkennen en heb ik het zaterdag's ook wel relaxt!
jipje_niekje
Geplaatst: 29-09-10 13:59
Neem je de paarden ook mee op en neer dan?
bvw
Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-10 14:02
Ja was wel de bedoeling. Het is bijna alleen maar snelweg (a28 ligt letterlijk voor de deur), dus een ruim uur en dan ben je er ook
Ik had me in principe opgegeven voor de L-paarden, maar was met de dressuur op vrijdag ingedeeld. Op en neer rijden 2 dagen is toch wel een flinke rit en overnachten is ook niet erg handig, ik wil niet 2 dagen kwijt zijn aan de cross want ik heb de week erna tentamenweek Gebeld en nu sta ik op de wachtlijst voor zaterdags dressuren, dus afwachten of ik start of niet...
Dat is balen Jitske! Ik ben ook op de vrijdag ingedeeld, alleen dan is mijn zusje jarig. Gelukkig is het maar een dik uur rijden voor ons
Jetske
Geplaatst: 01-10-10 13:13
Dat is balen zeg Jitske!
Wij hadden vrijdag overdag al richting ons logeeradres gewild en dan hadden we prima op de vrijdag kunnen dressuren. Maar ik blijk proefwerkweek te hebben vanaf die vrijdag, dus dan moet ik 's ochtends eerst naar school. Dan gaan we het niet redden. Op de deelnemerslijst staat er bij de M nog geen dag ingepland en ik hoop dus echt dat we zaterdags zijn ingedeelt!
Jitske: vervelend zeg, hopelijk kan je nog op zaterdag dressuren.
Ik sta ook ingeschreven voor de L-paarden en heb net als Jitske de week daarna tentamenweek, maar "gelukkig" wonen wij een klere eind van alle crossen vandaan , en staan dus voor zaterdag op de lijst.
Ik HAD me opgegeven voor de B paarden, maar paard is nog niet helemaal hersteld van een blessure en mag voorlopig even niet meer springen. In plaats daarvan help ik mee in het parcour/dresuur etc., volgens mij schrijf ik op vrijdag de dressuur en op zaterdag zit ik bij een hindernis. Denk ik..
Hoop dus dat ik heel veel van jullie langs zie hupsen