Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Mijn paard en ik zijn allebei groentjes dus het was wel fijn om alles wat niet goed ging gewoon nog een paar keer te doen!
!
Even rondgestapt in het water, er weer uit en er weer in. Water aan alle kanten gedaan en ging allemaal braaf. 1 Stop op de afsprong op de heuvel (15a), eigen schuld, nog 2 keer gereden ging super.
)
)
Hopelijk ziet het er morgen ochtend beter uit dan vandaag!

En super van het water!

)
Resulteerde wel in een te stoere en sterke Jip, maar ok. Hem vooral geprobeerd op zijn dooie akkie te laten lopen en gewoon fijn rond te rijden. De trakhener liet ik hem zo met zijn kop inlopen, na nog 2 keer te hebben geprobeerd maar het greppeltje genomen. Had niet zo'n zin om dat 'gevecht' met hem aan te gaan
het is voor hem alleen maar gewoon voor de lol een rondje. Nog even wat gemier op het hoefijzer, dat vond hij maar een vreemd ding, maar toch eroverheen uiteindelijk. En de rest ging hij weer mooi verder, hij was dus weer de koning te rijk en helemaal happy
Het hoefijzer was de eerste keer ook een beetje eng, maar daarna ook niet meer. Ze pakte gewoon superfijn aan en sommige dingen heb ik gewoon 2 keer gedaan om haar net dat beetje meer vertrouwen te geven.
Ik had gister ook nog mijn handen vol aan hem tijdens het losrijden dus dan maakt ie zich nog even extra groot.
_Noor schreef:Ik heb jou niet gezien Simmie.. Laura wel en Benthe ook, dus dan had ik je eigenlijk wel tegen moeten komen volgens mij..
Met inspringen is Bull altijd wat aan het klooien dat valt me al vaker op. Hij vind het niks dat andere paarden toch ook vlak in zijn beurt galloperen en springen, hij word daar toch nog erg gespannen van, maar dat zal nog wel wennen.
. Daarna het water ging hij ook goed 10 en 11 waren ook geen punt. het Hoefijzer gingen we al zigzaggend naar toe, hij schoot van links naar rechts en kwam heel erg terug, hij vond het een heel raar ding en begon te snurken, ik wist dat dat hem al niet ging worden maar kreeg hem er wel voor. Ik liet hem wederom snuffelen en kijken en na wat geknor ontspande hij zich tegen de hindernis, waarna hij hem dus keurig nam.