Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hoop dat iedereen er een beetje tegen kan en een fijne wedstrijd weet te rijden.
)
, gelukkig kreeg ik na hindernis 2 weer grip op de zaak.
Ik kneep hem iets voor de sjoelbak omdat ik die toch wel vrij dik vond maar de pony sprong hem alsof het niks was.
Ik vond het een hele leuk en uitdagende cross. 
Toch wel heel trots op m'n kleine ponietje, ze doet het allemaal zo makkelijk.
ben behoorlijk geschrokken.. echt een rot klap was het.. er dachten mensen dat ik dood was
omdat ik zolang buiten bewust zijn bleef.Nessah schreef:en ik heb de cross even stilgezet door vol tegen een boom te knallen, en 10 minuten buiten bewustzijn.. Ambulance erbij en naar het ziekenhuis.. Schouder zwaar gekneusd, linkerkant van mijn gezicht helemaal kapot en open, nek onder de bloeduitstortingen en mijn schouder is super dik en een zware hersenschudding.
dressuur ging goed,springen gin foutloos en na een weigering op H5 ging velvet keihard rennen, ik wil haar terug sturen,ze luistert niet, springt naar rechts en ik knal tegen een boom..
Blegh..
vriendin die bij een hindernis zat vertelde me al over een iemand die ernaast hing en tegen de boom aanklapte
idd bij de sjoelbak!