Hebben jullie de warmte overleefd en hoe is het jullie (en vooral de debutanten!) vergaan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Daarna weer opgestapt. Was ook al bijna aan de beurt dus smalletje nog twee keer (super!!) gesprongen en de cross in.
Toen door naar 5 en 6, twee steiltjes schuin achter elkaar. Hier heb ik een verkeerde lijn gekozen en kreeg ik (weer terecht) een stop. Even goed laten kijken, opnieuw aangereden en keurig erover. Daarna liep het echt als een droom. Picknicktafel, bankje, de piano, heuvel met flinke afsprong, trakhener helemaal super, water zonder aarzelen, ga zo maar door. Wel dik over de tijd heen natuurlijk, maar supertrots op Jer!

Mootje schreef:Noor, je was er toch afgevallen met inrijden voor de cross? Inderdaad balen dat Shanouk het L niet is rondgekomen. Hopelijk gaat de oefencross wel goed!
caro29 schreef:@ noor uiteindelijk toch tevreden...
Je mag wel 10x met inrijden van je paard afvallen of de jury moet het zien en het onverantwoord vinden dat men doorrijdt.
) had diegene geen BP aan maar alleen "een dun dingetje". Alleen een air-jacket?! Ik dacht ook een man alleen met een air-jacket te zien. Maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen!! Heel vaag iig. Mootje schreef:Ik denk dat het totaal afhankelijk is van de combinatie of degene wel/niet te laten starten. Ik heb toch al vaak gezien dat de onverantwoorde combi's er al bij de dressuur of het springen eruitgehaald werden door de jury!