Daarom alvast dit topic...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

broertje schreef:Ow Shanoek wat vreselijk balen voor je! Misschien was je zelf iets te relaxt? Moet je zelf iets meer spanning/zenuwen hebben om wat brutaler te rijden en had je nu meer de instelling van 'we zien wel'? Ik heb dat zelf nml wel altijd, als ik zelf te relaxt bent neemt ie me ertussen. Weet uiteraard wel dat het niet voor het eerst is, maar toch.
Geef het niet gelijk op, misschien is ze volgende keer wel goed gehumeurd. Weet wel dat dit geen oplossing is, maar jij kunt iig nog crossen ik zou dolgraag willen en dat zit er niet meer in, maar goed daar heb jij niks aan en je hebt er toch het grootste gedeelte veel plezier aan.
Probeer positief naar de volgende sgw te gaan en dan zie je daarna wel weer hoe of wat.
Ik hoorde al van m'n vader dat de zon het een beetje liet afweten, hier scheen die toch echt heel de dag.
, vervolgens met een reuzensprong over 2 en toen was alles ok.Toen mocht ie hard en daar heeft hij even gebruik van gemaakt, we gingen ongecontroleerd hard en Bam sprong alsof er 1.20 stond zo voorzichtig was hij. In de bocht naar 7 had ik nog steeds geen controle en kreeg hem niet goed voor 7, wat resulteerde in een stop. Daarna rustig verder, tot de brug waar hij met zijn achterbenen achter bleef hangen door mijn te harde aanrijden
. Hier schrok hij zo van dat we straal langs de spoorbomen gingen, volte gedraaid en toen keurig erover. Lijntje Trakhener-molenwiek ging super, toen door naar de kalfjes dacht ik ( ik reed dus het verkeerde pad in
), via de doorgang naar de kalfjes weer het veld op en over de dubbel, en daarna heel het parcours inclusief waterbak super uitgereden.
.
. Snoekiej schreef:Misschien is dat het ook een beetje geweest, ik zou het echt niet weten. Vorstin heeft dit vorig jaar in EL ook al een keertje geflikt. Toen hebben we er heel veel aan gewerkt, en ik dacht dat het nu wel klaar zou zijn. Helaas dus..
Voor jou nogmaals ook ontzettend veel sterkte, want dat is nog wel even erger dan 1 rotcross

! Vervelend dat Vorstin niet goed naar de pelham luistert, rijd je thuis ook op de pelham? Mijn paard luistert er ook minder naar als ik er ook thuis mee rijd, dus gebruik hem alleen nog maar op concours.
!
Goed, 187 punten niet goed, niet slecht.