Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en dat voor mn eerste cross met dit paard samen, en ikzelf weer 1e cross na 2 jaar.
, foutloos rondgekomen. De cross ging ook al zo fijn, foutloos en precies de ideale tijd geklokt.

Had echt meer verwacht,is laatste tijd vaak zo 
Ze was echt zo onoplettend! 

Netjes hoor dat hij het hem zomaar flikt na een paar trainingen!
.
, zonder aanleiding was ik bang dat hij ging stoppen of iets? Hopelijk was dit eenmalig omdat we 2 weken niet gesprongen hebben.
. Verder de hele cross lekker gereden, wel op een laag pitje rondgegaan omdat ik rustig wilde rondrijden. De driesprong (met dat in-uitje) ging fijn, ik heb hem ervoor iets verzameld en het voelde gewoon helemaal vertrouwd
. De afsprong leek me moeilijk omdat we daar in Alphen-Chaam 2 maal voor stil stonden door mijn fouten, maar dankzij de tips van Martin Lips ging die echt heel goed en gingen we er simpel over
. Bij de halve coffin gingen we op zijn Bandido's groot en hoog over de greppel, ik zag het gelukkig goed aankomen dus geen probleem.
. We hebben een pirouette
gedraaid en rustig verder gereden. Op de serie van de fotograaf keek ie ook zo
de lens in
. De cross was dus foutloos en 26 seconden buiten de tijd, mede dankzij de pirouette's, maar dat vind ik niet zo erg, we gingen voor rustig rond rijden en dat is gelukt, zonder dat geklooi hadden we waarschijnlijk net iets boven de tijd gezeten
. Na de cross een hartslag van 60, dus dat was ook netjes.
. 
.
.
viel als een blok in slaap, terwijl Marit om kwart voor 4 nog niet sliep
). Vanochtend mooi op tijd naar het terrein, rustig gezadeld voor de dressuur. Meno liep wel okee met losrijden, had alleen geen zweep meegenomen van huis. Hij was in de proef wat te braaf, liep een paar keer door mijn binnenbeen en liep wat op de voorhand, maar had 181 punten.
) en gaan met die banaan. 1, 2 en 3 gingen fijn, bij 4 kregen we de bocht niet en stond meneer dus alweer op zijn achterpoten. Teruggestuurd naar de hindernis en hem vanuit stilstand gesprongen in de hoop dat ze het niet als weigering hadden genoteerd, was echt een twijfelgevalletje.
. Volgende cross is Oudkarspel, en daarna gaat ie L. Evie_Bandido schreef:TheHorseInn: weet ik.
Ik heb er expres voor gekozen om ze wel alledrie te doen, ten eerste omdat je daar een mooie rechte lijn met mooie afstanden kon rijden, omdat ik L wil gaan starten en er dan ook zulke lijntjes in voorkomen en omdat je om alleen a en b tespringen heel raar moest aanrijden, waar je naar mijn idee je paard mee uit zijn ritme haalt.

We liepen er in Markelo ook al tegen aan, de cross is echt geen probleem. Maar dan moeten we hem wel starten haha.

maar gelukkig kon je hem snel overtuigen toch linksom te gaan. Stukje van je cross (v.a het huisje) gezien en dat ging ook fijn.