Ben er echt klaar mee nu. Maarre, hoe is het de rest vergaan? Een paar heb ik al gesproken maar dat waren er niet veel. Was zelf niet zo gezellig meer na het springen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben er echt klaar mee nu.

Simmie 

Snoekiej schreef:Simmie
Wat onwijs balen man. Het is je niet gegund. Wat rot dat Sims iedere keer stopt in het parcours. Doet ze het ergens anders ook of echt alleen op SGW's? Stomme Sims, die verpest het voor zichzelf! (en helemaal voor jou natuurlijk).
@ Mark de Groot, wat een val! Gelukkig hebben jij en je paard nergens last van. Het ging best netjes tot de val! Was dit lijntje voor de L paarden?
Dit lijntje was voor de L-paarden ja! Vond het opzich niet zo moeilijk, maar die ondergrond was ERG slecht! Toen Remember weer naar boven kwam, zaten er gewoon allemaal van die stenen op mijn zadel! 
balen man

MARKdeGROOT schreef:@ lielle,
Ik bedoel met op naam punten geven, is dat de jury sneller punten geeft aan iemand die hij/zij kent. Bijvoorbeeld de internationale ruiters. Dit gebeurt vind ik helaas ook bij de echte dressuur! Maargoed, ieder zijn eigen mening!
Wat ontzettend k*t Sim, spelletje begint weer van voor af aan... 
! 
Lielle schreef:MARKdeGROOT schreef:@ lielle,
Ik bedoel met op naam punten geven, is dat de jury sneller punten geeft aan iemand die hij/zij kent. Bijvoorbeeld de internationale ruiters. Dit gebeurt vind ik helaas ook bij de echte dressuur! Maargoed, ieder zijn eigen mening!
maar als iemand als Nienke Otjens weer gewoon bovenaan staat, net als altijd, is dat toch niet raar?