[SGW] Wat zijn jouw (SGW)doelen voor 2010?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Wat zijn jouw (SGW)doelen voor 2010?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 21:33

Sim

Re: Wat zijn jouw (SGW)doelen voor 2010?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:36

Kort maar krachtig: ik stel geen doelen.
Of eigenlijk heb ik wel bepaalde dingen in mijn hoofd, maar ik uit ze niet. Het loopt 9 van de 10 keer toch altijd anders.
Ik hoop gewoon dat ik lekker kan blijven rijden!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:37

Nou mijn doelen voor 2010

Dressuur toch wel einde van de L2 zijn :o
Springen fijn rond kunnen komen in de L
Sgw toch ook wel naar de L startgerechtigd gaan!

En idd wat simmie zegt is zeker zo!

Plezier en zorgen dat ik en me paard gezond blijven :D

sandyQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:38

ik wel ,ik stel me zelf ten doel dat ik in 2011 weer kan beginnen met Western-shows en enduranceritten
dus ik heb heel 2010 om te trainen wat nu nog niet gaat omdat me scheenbeen verbrijzeld is ,en het herstel gaat zoooo langzaam ,al ben ik nu wle blij dat ik alweer loop dan wel met krukken ....maar toch ,ik loop weer

linn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:40

Mijn doel voor 2010 of nouja doel.. mijn nieuwe uitdaging voor 2010 zal zijn te gaan beginnen met het volgen van crosslessen!
Paard vind het helemaal fantastisch dus nu gaan we lekker naar Gert voor de trainingen en hopen stiekem al snel een crossje mee te pakken! :D
Voor de rest stel ik geen doelen.. Start de selecties nog lekker in het M2 en dan zien we het allemaal wel!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:41

Jee sandy, dat is een behoorlijke blessure. Beterschap.
Alleen gaat dit topic over SGW doelstellingen voor 2010. ;)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:41

Ik quote mezelf maar even

Jetske_ schreef:
Voor volgend jaar: Lekker veel springwedstrijden en SGW's rijden! En weer eens wat dressuurwedstrijdjes mee pakken.
En verdere, duidelijkere doelen: M1 dressuurstartgerechtigd worden, M springen startgerechtigd worden en ergens verderop in het volgend seizoen L SGW starten.

Gezond blijven, zowel de ponys als ik zelf, en plezier maken staan uiteraard boven dit alles :) .

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:48

Stip op nummer 1. Dat pony en ik gezond blijven :)

M2 startg. worden met dressuur. Z startg. worden met springen en heel misschien als het lukt Z starten. En in ieder gaval 1 SGW wedstrijd in het M rijden.

Dit is mijn laatste pony jaar dus ik hoop dat het lukt :)

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:49

Dat ik in ieder geval 1 succesvolle cross uit rij! :D

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:52

Héél voorzichtig kom ik me ook melden, want het SGW-gebeuren staat toch bij mij echt op de planning voor 2010.
In december start ik voor het eerst in het B-springen, hopelijk kan in 2010 een aantal lekkere parcoursjes rijden en richting de L startgerechtigd gaan.
Voor de dressuur heb ik als doel om lekker de M2 in te komen.

En voor de cross, trainingen gaan volgen en hopelijk 2-3 SGW's gaan rijden. Krijg weliswaar de kriebels als ik er aan denk maar goed, dat heb ik met springen ook. Daar trainen we nu dan ook alweer een jaar op en zijn nog niet gestart.

Maar het belangrijkste blijft nog wel ons gezamenlijk plezier :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:52

Ik hoop Vorstin volgend jaar weer gezond krijgen en houden!
Als ze eenmaal weer helemaal goed is, wil ik misschien nog 1x een B crossje rijden, en daarna naar de L overstappen.
Mijn dressuur en springdoelen blijven hetzelfde, startgerechtigd worden in de klasse M2 dressuur en L springen. Ik hoop dat ik wat vaker spring en dressuurwedstrijdjes mee kan pakken volgend jaar. Maar eigenlijk moet ik hier helemaal nog niet over nadenken :\ We zien wel hoe het loopt!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 21:53

Mijn doelen zijn:
Met Yoeri wil ik zo ver mogelijk nog komen met cross volgend jaar, ik start volgend jaar meteen M, en mijn doel is Z+1 winst te worden. Met springen wil ik graag Z+winst worden, en nog een keertje dressuur met hem starten.

Met Meno wil ik aan het eind van het jaar L met winst zijn, maar laat hem eerst gewoon een paar keer ervaring opdoen in de B. Met springen wil ik graag M+winst zijn, en wil graag L2+winst dressuur worden.

Ultra wil ik volgend jaar aan het eind L+winst SGW hebben en M+winst springen. Eigenlijk moet die ook nog een wp in de dressuur hebben.

Kino wordt verkocht en daar heb ik geen doelen meer mee, het enigste echte doel is een lief baasje voor haar vinden!

Ik stel liever zwaardere doelen die niet op het eerste gezicht zo 1, 2, 3 haalbaar zijn dan doelen die ik bij wijze van spreken morgen al klaar kan hebben.

Verder hoop ik natuurlijk helemaal gezond en blessurevrij te blijven volgend jaar, zowel ik als de pony's.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:58

Mooie doelen hoor :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:00

Mijn doel is lekker rijden en plezier hebben.

Het zou mooi zijn als Hetje aan het eind van het seizoen fijn Z SGW en springen loopt
Verder hoop ik met Trakkie Z dressuur te worden en lekker wat crossjes te rijden ter afwisseling.
Amati hoop ik fijn een beetje B/L sgw en springen te kunnen rijden.

maar eerst maar eens kijken of ik niet weer geopereerd moet worden en weer half seizoen aan de kant sta.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:01

Pb dat zou idd weg vervelend zijn!!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:05

Mijn doelen van 2010 zijn ten eerste mijn paard en mijzelf heel en gezond houden.

Daarnaast zou ik volgend jaar graag M SGW met winst willen zijn! En lekker blijven springen, dressuur is en blijft op een laag pitje.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:09

Ik vind het, net als Simmie, moeilijk om doelen te stellen. Ben daar wat voorzichtig in. Hoop een lekker seizoen in te gaan met veel plezier in de sport en een vrolijk en gezond paardje.
Als ik dan kijk naar prestaties dan zou ik het wel gaaf vinden als Zodiack M1 dressuur loopt aan het eind van het seizoen, L springen en een M cross kan lopen.
We zullen zien wat het wordt.......

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:09

Hier nog een voorzichtige! ;)
Ik ga volgend jaar ook rustig aan beginnen met SGW, heb nu 3 oefencrossen gereden, allemaal redelijk aan de tijd en foutloos. Mijn crossen voor beide paarden (heb nog een dressuurpowny staan) zullen als volgt dan zijn:
Met Sam wil ik eind 2010 Z1 starten. Het moet mogelijk zijn, heb nu weer leuk les en gaat alweer stukken beter dan 2 maand terug.
Met Nitro ga ik dus starten. Met hem moet ik nog redelijk rustig aan doen, is nog jong en de punten in de dressuur komen te snel binnen. We gaan alle klasses helemaal uitrijden, dus ik denk dat ik rond de M1 dan zit. Springen hoop ik dat de knop omgaat om niet meer te veel in ze mond te zitten (regel teveel), waardoor de balken blijven vallen. Hoop dan toch dat ik eind 2010 een keer naar de L kan. Met SGW gaan we kijken hoe het gaat. Met dit paard gaat het me puur om de lol (en de prijzen, maar dat klinkt zo verwaand), niet voor de winstpunten. Ga zo veel mogelijk proberen om alle klasses uit te rijden, hoe hoger het wordt, hoe enger ik het ga vinden.. Maar ach. We zien wel wat er gebeurt.. :j

Vitalis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:14

Mijn doelen:
Met dressuur zien we wel wat het wordt,
ik wil eind december in het springen starten en een winstpunt halen zodat ik in 2010 mn eerst cross kan rijden ;)
Ik heb in ieder geval mn winstpunten in de dressuur al ;)

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:19

foutje, verkeerde topic :o?
Bericht verwijderd......
Laatst bijgewerkt door sfranken op 02-11-09 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:24

Mijn allerbelangrijkste doel voor volgend jaar is op Nikay te kunnen blijven rijden, ik hoop enorm dat de blessure nu echt definitief verleden tijd is...

Stiekem kijk ik al wel weer wat verder vooruit en hoop ik met Nikay lekker in het M2 dressuur rond te kunnen rijden en heeeeel misschien wel een keer Z dressuur te kunnen starten (is meteen ook mijn ultieme droom met haar!) Verder hoop ik heel voorzichtig misschien weer wat met haar te kunnen gaan springen en misschien wel crossen, maar als ik maar kan blijven rijden ben ik al helemaal tevreden!

Met Try Me hoop ik in de loop van volgend jaar L SGW te gaan starten. Mijn doel is dan ook om met hem lekker rond te kunnen sturen in het L. En ook hij moet gezond blijven natuurlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:34

Mijn doelen:
L gaan springen, en ik hoop dat dat goed gaat
Met crossen wil ik dat de waterbak goed gaat, en ik kan gaan denken aan een L debuut .
Met dressuur lekker M2 rijden, en dan hoooop ik Z1 te kunnen starten

[***] hoop ik te kunnen verkopen aan leuke mensen, waar ze de aandacht krijgt die ze verdient en die er wedstrijden mee gaat springen :)

Maar verder dat Vinet en [***] gewoon gezond blijven en er plezier in blijven houden, net als de ruiter, en zo dus fijn kunnen blijven rijden!

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:38

Simmie schreef:
Kort maar krachtig: ik stel geen doelen.
....................................... Het loopt 9 van de 10 keer toch altijd anders.
Ik hoop gewoon dat ik lekker kan blijven rijden!

Ga ik helemaal in mee!

Dat het allemaal héél anders kan lopen heb ik dus onlangs ervaring, mijn doelen/plannen zijn in 1 klap weggevaagd ;(

Ben al wel druk op zoek naar een opvolger voor Ravel want Max kan de kar niet alleen trekken wordt toch een daagje ouder ;)

SGW wil ik zeker zo lang mogelijk blijven doen, maar echte plannen.....die maak ik niet (meer).

zeer cliché maar niet minder waar: Wij hopen dus gezond en heel te blijven

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:42

Mijn doelen zijn niet zo hoog, ik hoop dat ik na wat trainingen en oefencrossjes in Westerbork kan beginnen en nog 2/3 keer kan starten in het voorjaar.
Met dressuur zou ik graag L1 worden, en met springen eerst maar fijn de B rond komen, wie weet een keertje L :)

Chartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:43

Ben net zoal de meeste een beetje voorzichtig met doelen stellen. Moet eerst maar eens kijken of hij zich goed blijft ontwikkelen en de lol er in houd!
Ik heb natuurlijk stiekem wel paar doelen, maar als we ze niet halen is het ook niet erg.

dressuur zou ik graag L2 willen gaan starten in 2010
Springen naar het L en hopelijk ook met punten voor het M aan het eind van 2010.
en Sgw wil ik proberen of we rond maarsbergen L kunnen gaan starten.

Daar bij is het ook nog de bedoeling dat ik in 2010 Waling ga starten in het L2. Dus ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen.

Maar ach we zien wel ;) *D
Laatst bijgewerkt door Chartje op 02-11-09 22:54, in het totaal 2 keer bewerkt