Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

je had vast ineens ander nummer gekregen of niet?
MichellexKim schreef:AnkeVivaldi schreef:Netjes MichellexKim
op starttijden stond dat je nummer 39 was dus ik allemaal foto's gemaakt van haar, maar volgens mij was jij dat helemaal nietje had vast ineens ander nummer gekregen of niet?
ik had verkeerd gezet bij die topic gezet

! De foto op de bezemhindernis is bij jou helaas niet gelukt, maar denk wel dat je enigszinds vermoeden hebt waarom die niet helemaal lukte haha
maar echt leuk!!
hij heeft een hekel aan bezems en ik was al blij DAT ie nog ging, de rest sprong ie allemaal fijn 

Eigenlijk ging alles erg lekker, fari trok er goed aan. Ze gaf iig zoveel vertrouwen dat ik heb besloten bij het water rechtdoor te gaan, de afsprong. Ze kwam terug, keek ff zo van what the heck is dit?? Maar ze ging er wel direct af. Ook de laatste 2 hindernissen gingen prima. Foutloos en ruim binnen de tijd gereden en dus... KAMPIOEN 

gaaf hoor!
Maar ja ben zelf jury en meningen verschillen.

Wel dikke tijd fouten want na 1 was het bruggetje toch wel erg spannend.

Veel prijswinnaars zeg!
Letterlijk een vliegtuig 
Heb ook gereden vandaag. Dressuur ging wel lekker, 2 x 195. Toen heeeeeeeeeeel lang gewacht, ondertussen cross gelopen.. Springen een weigering op 1. Echt zoooo dom hahaha. Rest vh prcours ging ook nergens naar. En in de cross ging wel redelijk. Zaten paar hele fijne sprongen in maar ook slechte. Uiteindelijk wel foutloos en 3e 

!
hij trok inderdaad wel goed af op de bezems! zag verder geen twijfeling, 'valyra' en ik zijn zusjes haha.