Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
..... Ik ben voor gegaan bij de gele bussen en ze kwam wat terug maar sprong braaf. We hadden trouwens een dennetje daar op het pad gelegd aangezien daar een heel naar paaltje uit de grond stak met nog deels prikdraad er aan. Partner toen weer voor gegaan maar Leo vond het allemaal maar raar. En toen die begon te weigeren dacht mijn dametje `maar dan doe ik het ook niet meer
`. Vond de hekken toch best pittig, was het echt maar 60cm
: Of leek het meer omdat het niet zo soepel liep
. De zandkuil was errug leuk alleen de route vonden we wat warrig. Wat ploeteren voor de paarden zo steil omhoog in dat mulle zand. We hebben de route niet kunnen lopen omdat we te ver weg wonen om even heen en weer te rijden, dat was wel jammer. Als we hadden geweten hoe de route was was het leuker geweest. We waren nu vooral bezig met waar moeten we heen
Het was zo druk bij de stand dus ik dacht ik kijk thuis wel even...
RenskeG schreef:Nou ik vond het eigenlijk helemaal niet zo pittig![]()
Het was voor mij en mijn paard de eerste keer zo'n cross maar hij sprong gewoon alles! Niks aangetikt en overal zo overheen. Ook de waterbak was geen probleem.
Aan het eind had hij nog energie voor 2. Echt als het mocht wou ie nog wel een keer![]()
Leuk om de reactie's van jullie te lezen over de organisatie. We hebben dit jaar weer erg ons best gedaan en zijn blij dat iedereen zo tevreden is en alles goed is verlopen!
Suzy-Q: Na vorig jaar hebben we van heel veel mensen gehoord dat ze het juist zo prettig vinden om eens te oefenen en zonder wedstrijdelement. Vandaar dat we dit jaar geen punten hebben bij gehouden. Mede hierdoor hadden we dit jaar meer dan het dubbele aantal deelnemers als vorig jaar!
Als je dan wel voor punten wilt rijden kun je bijv. naar Broekland gaan.
Bar schreef:Ik heb wel 2 puntjes van kritiek (ook op secretariaat gemeld).
Mijn zoon en zijn teammaatje waren een van de laatsten in het parcours. Op een gegeven moment kwamen de narijders over de laatste hindernissen waar wij stonden te wachten tot onze kids voorbij kwamen.
Volgens de narijders was er niemand meer in het parcours, ook de auto van de organisatie ging bij de hindernis weg.
Maar even later kwamen er nog 3 groepjes aan waaronder gelukkig ook mijn zoon, ik werd nl al ongerust.![]()
Maar dat vond ik nogal raar dat de narijders dus blijkbaar deelnemers hebben ingehaald en vervolgens beweerden dat iedereen uit het parcours was....
En het 2e punt, ik vond het parkeren nogal krap helaas.
Maar alles is goed gegaan en we hebben een leuke dag gehad!

Cross was helaas snel voorbij
met ongeveer 30 mins was ik binnen. Heb nu al enorm zin in de volgende crossen!
. suzanne_noyb schreef:Wat is de site dan?
Henrieke schreef:carien13 schreef:Die link doet het niet bij mij
Ja die doet het wel maar die site laad heeeel erg langzaam!
Oh en eh.... wat ik raar vond is dat je verplicht was een bodyprotector te dragen terwijl er zo veel mensen waren die dat niet eens hadden en ik zat maar te zweten onder dat ding.
Henrieke schreef:Ja dat is ook wel zo maargoed, het stond duidelijk in de regels en als mensen die regels niet naleven hadden ze ze ook niet kunnen laten starten. Is ook wel weer overdreven maarja, hoef me er eigenlijk ook niet druk om te maken, het plezier was er niet minder om!