Ik ben nog nooit in Hattem geweest, dus ik heb ook geen mening over de cross. Dit jaar ook niet, valt qua datum net wat ongunstig tussen andere crossen in.
Ik hoop er wel nog eens te kunnen komen.
Lielle
Geplaatst: 10-09-09 08:11
IndianSummer schreef:
Helaas, dit jaar paste Hattem niet in de planning. Erg jammer, maar tis niet anders!
idem hier. Ik vind het een prachtige wedstrijd, maar dit jaar ga ik voor Barchem en Bathmen.
Voor mij is het nog onzeker of ik Hattem wel kan starten op dit moment. Wordt volgende week dinsdag geopereerd aan mijn hand en kan/mag dus weer tijdelijk niks Maar ze hebben niet gezegd hoe lang dat tijdelijk zal zijn, dus dat wordt nog even afwachten.
Ik meld me ook! L paarden op zaterdag. Ben door een stukje bos heengefietst met een dagje uit, en heb daar heeeeeeeeeele gave hindernissen gezien! (hoop dus ook dat ik deze mag springen). Verder hoor ik van kennissen alleen maar positieeve berichten en 1 persoon is er zelfs voor gepromoveerd naar de L omdat hij zo graag in Hattem wilde starten.
Dat is leuk om te horen Damour. Ben benieuwd welke hindernissen er dit jaar in zitten! Ik hoop op het holle pad en de trakhener na het water en de wijnvaten.
damour
Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-09 20:48
Je wordt op je wenken bedient.Zitten er allemaal in alleen de wijnvaten op een andere plek.Iets verder achter het water in het midden van het weiland.Dat levert mooie foto's op want dan heb je het kasteel op de achtergrond.Nu maar hopen dat er dan ook een fotograaf gaat staan.