Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SGWuppie schreef:Renate Bos? Die komt bijna nooit de cross doorOf zeg ik nou iets heel onaardigs?
Citaat:In de L denk ik toch Nienke Otjens weer, dat paard loopt zo goed dressuur dat ze meestal al een enorme voorsprong heeft. In de M ga ik natuurlijk duimen voor Margo en in de Z doet Roxana Graman het wel heel goed...
(sorry, wel geprobeerd m'n klep dicht te houden) geen NK voor de pony's, die mogen het in Gorssel uitvechten. En Renate Bos kwam als mijn geheugen me niet bedriegt de laatste tijd - inderdaad met P&P It's - nooit in de cross - het springparcours was haar vaak al té machtig. Straks mijn voorspelling. Paul_H schreef:![]()
(sorry, wel geprobeerd m'n klep dicht te houden) geen NK voor de pony's, die mogen het in Gorssel uitvechten.
en deze hamer slaat niet op jou maar op mij!
SGWuppie schreef:In de L denk ik toch Nienke Otjens weer, dat paard loopt zo goed dressuur dat ze meestal al een enorme voorsprong heeft. In de M ga ik natuurlijk duimen voor Margo en in de Z doet Roxana Graman het wel heel goed...