Ik hoorde bij de oefencross bij Alice in Biddinghuizen eens een meisje zeggen: O, dat kruis (trakhener) daar kijk ik al jaren tegenop. En nu heb ik hem gewoon gesprongen!!!
Ik heb er in het verleden een paar gehad die we inmiddels gesprongen hebben.(o.a. waterval in Diepenheim) En nu is het bij mij de grote trakhener over de sloot in Neede in de M. Ik sta daar al jaren met open mond naar te kijken. Dit jaar ben ik zover en wil ik erop afrijden. (ik betwijfel ten zeerste of we erover heen komen, maar er is maar 1 manier om daar achter te komen
)Ik ben benieuwd naar jullie hindernissen, en of je ze al gesprongen hebt of dat je nog even moet wachten... Misschien start je zelfs een bepaalde cross niet vanwege 1 hindernis. Laat maar eens horen.

Als ik weet dat we toe zijn aan het niveau rijd ik met vol vertrouwen de cross in. Ik moet wel zeggen dat ik bij een dikke cross zelf beter rijd dan bij een makkelijkere cross, waarschijnlijk doordat ik dan toch wel erg graag over die lastige sprongen heen wil. Als ze te gemakkelijk zijn rijd je er zelf ook wat gemakkelijker naar toe. Heb ik overigens niet als ik met onervaren beesten in de lage klasses start, dit is ook een enorme uitdaging! 

Ja idd, Rob zou het een dakJE noemen.