Uhhh, misschien is het al een s gezegd, maar ik ben er uit de berichten nog niet helemaal uit. Kan je dus ook een soort van los logo kopen en dan een ander kledingstuk dan in de openingspost ermee laten bedrukken? Dus van dezelfde winkel gewoon een andere polo kiezen? Dat omdat ik nog even twijfel wat ik wil. Ik wil denk ik een polo en een vest, maar het liefst in lime groen of baby blauw. Ook afhankelijk van welke kleur het logo wordt. Is dat al bekend? Alvast bedankt voor de hulp
Een fleecedeken. Dat miste nog in mn setje, dus nu vond ik het een mooi moment om er eentje te bestellen. En nu we op alles kunnen drukken wat we willen, is het natuurlijk helemaal top! Dan zijn paard en ik altijd herkenbaar
Merel_Claire
Geplaatst: 16-01-13 19:54
Helemaal in de goede kleur ?
bianca1980
Geplaatst: 16-01-13 19:55
Hey Margreet @ kom je er nog uit met de PB's ?? want heb op de mijne nog geen antwoord ??
Loetie84
Geplaatst: 16-01-13 19:58
Merel_Claire schreef:
Helemaal in de goede kleur ?
Bijna Maar aangezien het om een fleece gaat, die al het andere bedekt en ik dan met mn grijze sgway of live fleece loop, is het te doen
Ik zet hieronder even de nieuwe lijst meer. Willen iedereen even bij je naam kijken wat er nog doorgegeven moet worden? Enkelen nog hun maat en een aantal nog de plek van het logo. Als er staat Maat: geregeld dan heb ik de opgegeven maten doorgegeven aan de leverancier, die zou het zorgvuldig nameten en het dan aan mij doorgeven.
Wat betreft het logo: mijn voorstel is om het in zilver te doen i.p.v. zwart/wit. Dat past op alle kleuren. Als er bezwaar tegen is, kenbaar maken.....
I.v.m. mijn vakantie over 3 weken neemt de leverancier ook alle administratieve rompslomp over, en zorgt ook voor het verzenden. Dus graag allemaal het volgende nog even mailen (incl. de eventueel ontbrekende gegevens): Naam + adres + e-mailadres. Jullie krijgen dan van de leverancier via de mail een factuur, na betaling wordt je kleding bedrukt en opgestuurd.
Willen jullie er s.v.p. voor zorgen dat ik uiterlijk woensdag/donderdag alles in huis heb, dan ga ik vrijdag/zaterdag alles in orde maken.
MargreetW
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-13 17:14
Margreet: Fleece jasje, Navy Logo: klein op borst en groot op rug. Maat: geregeld. Plus 2x kleine logo op regendekjes dames.
xSiep Polo korte mouw, Navy Logo: GRAAG VERMELDEN WAAR LOGO(‘s) MOET KOMEN Maat: S.
Texelse Polo Royal Blue en Fleecevest Fremont Navy Logo:borst en mouw Maat: M
Muts_Marijke Fleece Regatta en polo navy Logo: klein op borst en mouw en groot op rug. Maat: geregeld.
Eef_bam: Polo navy Logo: GRAAG VERMELDEN WAAR LOGO(‘s) MOET KOMEN Maat: XS
Loetie84: Fleecevest Fremont for her, grijs Logo: klein op borst, groot op rug. En 2x groot op aangeleverde deken. Maat: XL.
Amber: Fleecevest donkergroen (link: http://www.ikwilbedrijfskleding.nl/NL/B ... 21309-S-39) Logo: GRAAG VERMELDEN WAAR LOGO(‘s) MOET KOMEN Maat: GRAAG MAAT NOG OPGEVEN EN/OF MATEN VAN BORST, TAILLE EN HEUPEN DOORMAILEN
Kris: Fremont for her fleecevest, Dames polo basic, Dames polo lange mouw, Singlet tank top (graag even link doormailen). Logo: kleine op borst en grote op rug. Maat: M
xxitsmexxxx: Softshell Jack en polo, zwart Logo: kleine op borst en grote op rug Maat: GRAAG MAAT NOG OPGEVEN EN/OF MATEN VAN BORST, TAILLE EN HEUPEN DOORMAILEN
Heleen: Polo en fleecevest Regatta, navy Logo: kleine op borst en grote op rug. Maat: M.
Mirelle Dons: Softshell Jack , grijs Logo: borst Maat: geregeld. Fleecevest, turquoise Logo: borst Maat: M.
Marjan1984: Softshell jack dames navy, Dames polo korte mouw royal blue Logo: kleine voor borst en grote voor rug. Maat: M voor jack en S voor polo.
Apple: Polo navy Logo: grote op achterkant Maat: L
Bianca1980: Jij krijgt morgen een mail van mij.
Irene2 Softshell jack Navy Logo: GRAAG VERMELDEN WAAR LOGO(‘s) MOET KOMEN Maat: 38/M.
Rosa Damespolo korte mouw, navy, Logo: klein op borst links en klein op mouw rechts. Maat: S. Softshell jasje, zwart Logo: rug. Maat: S.
Merel_Claire Freemont vest in Royal Blue Logo: klein op borst groot op rug. Maat L. Rosalie123 Polo korte mouw, Logo: borst en achterkant Maat: M.
_Noor Fleece Regatta, Navy Logo: GRAAG VERMELDEN WAAR LOGO(‘s) MOET KOMEN Maat: M.
Hilde_ Fleecevest fremont, navy Logo: GRAAG VERMELDEN WAAR LOGO(‘s) MOET KOMEN Maat: L Polo korte mouw, navy Logo: GRAAG VERMELDEN WAAR LOGO(‘s) MOET KOMEN Maat: M
heleenxx
Geplaatst: 21-01-13 08:46
Ik vind het denk ik ook wel leuk om 2 logo's op een wit dressuurdekje te laten zetten. Kan dat ook?