Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amber_ schreef:Mijn Pony, Ilan, deed het goed! Hij was wat onwennig, maar dat is niet gek. Grond was echt zwaar, vooral met zijn korte pootjes
. Paar keer goed gestruikeld, dus veel gestapt en gedraafd. Wel de brug en de water insprong gedaan
[ Afbeelding ]

AnkeVivaldi schreef:Heel verstandig, echt waar!! Zeg het niet voor niks. Heb mn paard echt aan de kop moeten houden hij had het hartstikke zwaar. Draven was ook lastig want met galop komen ze er beter uit dan draf. Maar had hem echt superstrak aan de kop anders was het hier en daar al misgegaan. Wat dat betreft echt spijt van dat ik ben gegaan, nogmaals, als ik wist dat de bodem zo was had ik niet gereden. Gelukkig hem heel gehouden en hij kwam supervrolijk de finish door, thank god!!!

AnkeVivaldi schreef:Ik weet dat als ik mijn paard aan een los teugeltje door de blub laat galloperen hij in nood time op de kop licht. Ben blij dat ik hem er zo kort heb aangehouden. Vind dat je je paard juist in die blub goed moet ondersteunen.
Maar ieder kent zn eigen paard
. Dank je, ik vond mezelf voor mooie te groot. Toch is Fjordy maar 4cm groter haha.