Verslagen SGW Dijkgatsbos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nickeltje

Berichten: 28244
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Verslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 10:55

Aangezien ik me nu na de dressuur in afwachting van het springen wat zit te vervelen, open ik alvast een verlsagen topic.

Ik heb mijn dressuur gelukkig droog kunnen rijden en kort daarna is het begonnen met regenen...
Volgens buienradar moet het ergste met een half uur voorbij zijn, ik hoop dat er dan een aantal mensen droog kunnen starten. Het Z rijdt nu en die hebben niet echt een droge cross vrees ik.

Snoekiej
Berichten: 7629
Geregistreerd: 28-06-05

Re: Verslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:26

Succes iedereen!

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Verslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:20

Succes allemaal

heleenxx

Berichten: 3796
Geregistreerd: 16-11-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Verslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:58

Wat balen Noor. Ik hoorde al van een val van nr 31. Echt jammer. Alles goed afgelopem met jullie?

Nick, was even komen buurten bij me. Ik zit bij een nogal saaie hindernis, haha! Nr 8, de triple.

Margriet_

Berichten: 7045
Geregistreerd: 11-05-05

Re: Verslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 15:01

Succes!
Balen noor! Gelukkig heb je je geen pijn gedaan.

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 15:17

heleenxx schreef:
Wat balen Noor. Ik hoorde al van een val van nr 31. Echt jammer. Alles goed afgelopem met jullie?

Nick, was even komen buurten bij me. Ik zit bij een nogal saaie hindernis, haha! Nr 8, de triple.


Ik kwam dat hoefijzer nog bij je neerleggen ;)

Uitdagende cross vandaag!

heleenxx

Berichten: 3796
Geregistreerd: 16-11-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 15:33

Ah, dat was jij dus!

Oh jee, Nickeltje. Hoorde ik omroepen dat jij met paard en al onderuit ging?nee toch! Alles goed afgelopen?

maximiliano

Berichten: 2906
Geregistreerd: 15-04-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Verslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:01

Nou ik maar de 1ste dan...

Het was vandaag ons L debuut! Geen winst toch trots!

Dressuur heel mild gereden want Max was bloedheet 182!

Springen sloeg nergens op! Totaal niet aantrekken! Stond ook wel echt laag! Dan doet dat paard van mij totaal geen moeite! Resultaat 16 strafpunten, doeii winst :(

Cross daarin tegen stond goed aan de maat vond ik! Die heerlijk gereden! Alles top aantrekken! Gestopt met eraan rijden lmdat het zo makkelijk ging en daarom stop op de witte hekken! Daarna meteen door! Op de smalle tafel wel alternatief genomen! Die vond ik nog iets te heftig! Daarna heerlijk door! Door dat flut parcour geen winst helaas maar wel fijn gevoel aan de cross!

xSiep

Berichten: 3687
Geregistreerd: 25-12-06
Woonplaats: Vilnius, Litouwen

Re: Verslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:42

@ Maximilano: Jammer van je springparcours joh! Maar fijn dat de cross goed ging :)

Hier tevreden :) Dressuur met inrijden liep ze echt heel fijn, maar in de ring zoals gewoonlijk wat spanning. Daardoor wat dingetjes niet zo netjes gereden, maar merk wel dat ik haar makkelijker kan corrigeren zonder dat ze heet wordt. Ik was dus wel tevreden, zaten ook fijne stukjes in :) Jury vond het helaas niet zo mooi, 171 pnt Voor mijn gevoel heb ik veel slechtere proeven gereden die veel hoger gewaardeerd werden. Maarja dat hou je toch :)
Met inrijden voor het springen echt een enorme hoosbui := Ze sprong wel fijn, zeker gezien het fijn dat we wat routine missen door de vakantie :D Foutloos dus. Met inspringen voor de cross schoot ze ineens 2 keer langs dat puntje :? Heel apart. Daarom toch maar voor het alternatief gekozen bij 6. Ik heb rustig aan en zonder klok gereden, bleek dat ik er 7.43 over gedaan heb _O- (tijd was 5.56). Maar wel foutloos rond, ze pakte super aan, was geen makkelijke cross.

Vond de organisatie top! Super aardige mensen overal, alleen jammer dat de dressuurpunten wat lang op zich lieten wachten ;)

Waren er ook fotograven aanwezig?

Damelza

Berichten: 4678
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Egmond-Binnen

Re: Verslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 17:06

balen zeg Noor!
netjes Maximilano!
En Siep ook netjes gereden.

Kan iemand mij vertellen hoe het terrein is? Gaat vannacht tot eind van de middag ook nog veel regen vallen volgens buienradar en die van mij staat niet op ijzers en wil hem graag heel houden O:)

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 17:28

Ik ben ook heel benieuwd hoe het terrein zich houdt/heeft gehouden vandaag. Jammer van de mensen die wat minder hebben gereden vandaag, ik ben heeel benieuwd hoe het mij morgen vergaat :)

TeeGee

Berichten: 15497
Geregistreerd: 06-04-06
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Re: Verslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 18:32

Siep ik had je graag meer punten gegeven maar het was toch echt te gespannen....

Noor balen zeg!

Heb nog even bij de waterbak gekeken en toen richting huis.

MargreetW

Berichten: 1835
Geregistreerd: 08-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 18:50

En je schaal staat weer in de kast Karen, zijn je dus helemaal mis gelopen. Waren te laat terug van Jer wegbrengen door het verplichte douchen van Noor en een verdwaald mannetje van 4 die zei dat z'n moeder mama heette, hij woonde ook bij mama en haar telefoonnummer van één twee.

vascol
Berichten: 164
Geregistreerd: 05-09-11

Re: Verslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 19:07

Net gehoord dat mijn lesser kampioen van het L CDE is geworden!!! Meisje rijdt alleen de cross van Texel nog en stapt dan over op haar nieuwe pony, leuke afsluiter dus!!

Jetske

Berichten: 4989
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Broughty Ferry, Dundee, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 19:20

Jammer van het springen Henny, wel netjes van de cross!
Netjes Simone :D

Ik heb fijn gereden! Met springen was ie beetje overenthousiast, die had er zin in denk ik. Foutloos rond.
Cross deed ie echt helemaal top. Hij pakte heerlijk brutaal aan. Ook het hele smalle picknicktafeltje (Nr 5) was geen probleem. Lekker foutloos rond. Buiten de tijd, dat wel, maar ik heb bewust heel rustig aan gereden. Bodem was wel flink mul op sommige punten nl.
Laatst bijgewerkt door Jetske op 25-08-12 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Stal_Fiore

Berichten: 9350
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 19:25

Jammer van het springparcours Henny!
Wel fijn dat de cross lekker ging!

Siep, jammer van de punten bij de dressuur. Wel ook een fijne cross gereden dus.



Ik ben benieuwd hoe het terrein zich houdt met al die regen... wij starten morgen pas eind van de middag... dus er zal nog heel wat regen over heen komen.

jollyjoker

Berichten: 2465
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 19:27

Ik ga morgen maar, hoor verschillende verhalen over hele slechte bodem bij springen en dressuur??
De twijfel slaat daardoor toe.................

Sannnn
Berichten: 4815
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Gelderland

Re: Verslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 19:30

Nogmaals wat ontzettend jammer Noor! Vriendin van mij is ook kopje onder gegaan met paard en al in de waterbak, dat was in het L.
Netjes gedaan Siep!! Al een 1* in het hoofd? Of de punten nog niet?
Jammer van het springen Henny.

Jetske

Berichten: 4989
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Broughty Ferry, Dundee, Scotland

Re: Verslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 19:34

Ik dacht al, ben ik nou blind of zie ik geen verslag van Noor?! Maar ik zie het nu in het voorbesprekingstopic staan. Wat balen zeg :(:)

Nickeltje

Berichten: 28244
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 19:53

Een kort verslagje hier, voordat ik een tijdje onder een heel hete douche ga zitten...

Springen ging echt verrassend goed, de cross begon ook uitstekend, al heb ik niet op het tempo gelet omdat ik vond dat een aantal paden echt heel los gelopen waren en ik heb geen zin in pees blessures. Nick pakte lekker aan, bij het water vergat ik de afslag, onder gejoel van het publiek daar omgekeerd en alsnog netjes water genomen. Tijd was al lang kwijt maar verder ging ik voor mijn idee prima. Voor het hoefijzer, de voorlaatste sprong heb ik haar al flink terug laten komen en ik dacht de bocht na het hoefijzer tamelijk rustig ingereden te zijn.
Kennelijk toch niet rustig genoeg en ik mistte hier toch echt achter ijzers met stiften... We zijn samen onderuit gegaan. Nick leek in eerste instantie niets te hebben, maar later toen ik haar af stond te sponzen bij de trailer kwam ik een gat tegen tussen haar voorbenen, daar moet ze met een stift in geprikt hebben. De DA heeft hier 3 nietjes in gezet en Nick lijkt het verder prima te maken.
Ik had een flinke bloedneus en enorm tranende ogen, tik op mijn neus gehad van mijn arm denk ik. Rechter pols is flink dik en begint nu ook erg pijnlijk te worden en verder gewoon heel veel spierpijn denk ik...

Edit: Sim bedankt voor het opvangen bij de finish, Jetske en moeder bedankt voor de bezorgdheid!!

Stal_Fiore

Berichten: 9350
Geregistreerd: 29-08-03

Re: Verslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 19:59

Nickeltje, jemig wat een domper zo vlak voor het eind.
Hopelijk geneest je paard goed en jij natuurlijk ook... auw... moet een hele klapper geweest zijn

Nickeltje

Berichten: 28244
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Re: Verslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 20:02

Best wel, terwijl ik toch echt het gevoel had dat we zo hard niet gingen... Toch die bocht onderschat vrees ik.

jollyjoker

Berichten: 2465
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Verslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 20:03

Tjeetje Nickeltje, wat vervelend!! Beterschap voor beide!!!

MargreetW

Berichten: 1835
Geregistreerd: 08-06-09

Re: Verslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 20:12

We zagen het gebeuren Nick en schrokken wel even flink. Heb nog even met je staan te praten en toen leek alles goed. Overigens, wat een prachtig paard heb je.
Heel veel beterschap.

Nickeltje

Berichten: 28244
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Re: Verslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 20:21

Ah, heb ik tegen jou aan staan praten!! ;)
Dankjewel voor het compliment. Nick was er na ook totaal niet gestresst of onrustig of wat dan ook, ik denk dat ik zo op had kunnen stappen om het uit te rijden als het aan haar lag...