[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nummie

Berichten: 410
Geregistreerd: 28-11-11
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 19:43

liekec schreef:
Zat die afsprong in de B? Met of zonder alternatief?


Nee.. vanaf de L

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 20:05

nummie schreef:
liekec schreef:
Zat die afsprong in de B? Met of zonder alternatief?


Nee.. vanaf de L

Pfieuw :=

nummie

Berichten: 410
Geregistreerd: 28-11-11
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 17:43

stomme vraag misschien maar ik las per toeval dit: "Als men L of hoger springt, kan men ook meteen L sgw starten (dus naar keuze in het B of L klassement)"

Is dat nog steeds zo :)* ? Kan het niet terug vinden in de reglementen?

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 19:01

nummie schreef:
stomme vraag misschien maar ik las per toeval dit: "Als men L of hoger springt, kan men ook meteen L sgw starten (dus naar keuze in het B of L klassement)"

Is dat nog steeds zo :)* ? Kan het niet terug vinden in de reglementen?


Het mag nog steeds. Art. 307 versnelde promotie, uit het eventing reglement

M_Vainqueur

Berichten: 2127
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 11:24

Ik blijf het zo knap vinden van een organisatie om zo positief te blijven ondanks het *** weer (Alphen Chaam). Kan me haast niet voorstellen dat de bodem zich herstelt voor zondag, maar ik zal voor ze duimen! Zelf 'blij' dat ik me al eerder moest afzeggen, voelt altijd zo zuur als je naar een wedstrijd toe werkt en het zo onzeker is of die wel door gaat.

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 11:37

Ik zou zaterdag een oefencross hebben in bruchterveld die is niet doorgegaan, hoop dat Alphen Chaam dan doorgaat, voor iedereen die er naartoe werkt. Bij mij gaat het wel steeds meer kriebelen om officieel te gaan starten. Eerst zondag les en oefencross in Vinkega, die is gelukkig binnen.

kamsel
Berichten: 3410
Geregistreerd: 12-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 12:29

Het is inderdaad wel echt rotweer de hele tijd, ik ben benieuwd hoeveel de bodem aan kan.
Ik heb gister voor het eerst weer gesprongen *\o/* *\o/* Mijn paard was zo top.
Volgende week vrijdag crossen, nu al helemaal hyper..

Annika, zag ik dat nou goed op de foto's, nieuwe beenbeschermers? Bevallen ze goed?

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 19:37

M_Vainqueur schreef:
Ik blijf het zo knap vinden van een organisatie om zo positief te blijven ondanks het *** weer (Alphen Chaam). Kan me haast niet voorstellen dat de bodem zich herstelt voor zondag, maar ik zal voor ze duimen! Zelf 'blij' dat ik me al eerder moest afzeggen, voelt altijd zo zuur als je naar een wedstrijd toe werkt en het zo onzeker is of die wel door gaat.



Ja vind ik ook! Vraag me wel af hoe groot de kans is dat ze het niet door laten gaan?!

Cioccolato

Berichten: 6613
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 19:39

Volgens mij lassen hun amper af. Ben ook erg benieuwd hoe de bodem erbij ligt. Erg blij dat ik 'm zelf niet ga starten iig.

Crosstraining voor morgen afgelast, dus ga nu volgende week naar m'n vertrouwde plek met 't jonge paard. Benieuwd hoe die oppakt en hoop der even wat regelmatiger mee te kunnen nemen

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 19:48

Dat idee kreeg ik idd ook van de Facebook berichten! Ik ben ook benieuwd! Moet al wel vroeg gelukkig :)

M_Vainqueur

Berichten: 2127
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 19:57

Van de 3 keer dat ik daar heb opgegeven is die 1x afgezegd en 1x een week verplaatst. Maar ze vertrouwen er tot het allerlaatste moment in dat het door gaat.

_Elke

Berichten: 1740
Geregistreerd: 03-01-14

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 21:34

Zal mij benieuwen of het door gaat..

Ik ben eindelijk beter na 4 dagen buikgriep. Wat een ellende zeg. Paard dus vandaag maar eens aan de longe gedaan, wat een mafkees 8)7

Door het slechte weer heeft die nauwelijks buiten kunnen lopen dus die was helemaal lijp.

Volgende week hopelijk weer trainen en dan de 30e oefencross in Ede. Nog meer die daar heen gaan?

M_Vainqueur

Berichten: 2127
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 22:34

_Elke schreef:
Zal mij benieuwen of het door gaat..

Ik ben eindelijk beter na 4 dagen buikgriep. Wat een ellende zeg. Paard dus vandaag maar eens aan de longe gedaan, wat een mafkees 8)7

Door het slechte weer heeft die nauwelijks buiten kunnen lopen dus die was helemaal lijp.

Volgende week hopelijk weer trainen en dan de 30e oefencross in Ede. Nog meer die daar heen gaan?

Oh getsie, buikgriep is niet fijn. Gelukkig weer beter!

Ik was ook van plan om 30 maart een rondje te rijden in Ede. Moet me alleen nog even opgeven.

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 23:02

Ik ben er de 30e ook in ede :)
Hier is ook nog alles zeik en zeik nat ..

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 23:04

Oh ik heb helemaal niet meegekregen dat er een oefencross in Ede is! Heb om 17u iets anders die dag, maar misschien dat het net past...

Hier ook helaas...

Cioccolato

Berichten: 6613
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 23:11

Hier geen oefencross in Ede.

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 23:18

DoretteK schreef:
Oh ik heb helemaal niet meegekregen dat er een oefencross in Ede is! Heb om 17u iets anders die dag, maar misschien dat het net past...

Hier ook helaas...

Is ook op de zondag. Nick ros organiseerd het (Jack link eventing team)

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 23:33

Ik ga nog naar chaam. Morgen ga ik verkennen en dan neem ik zelf wel de beslissing. Ik heb al minimaal 6 keer chaam opgegeven en nog nooit kunnen rijden. Ik ben benieuwd of dit jaar anders wordt.

Oefencross ede heb ik ook opgegeven als ik maar in de ochtend kan anders red ik het niet

annikavolder

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 00:13

@kamsel: inderdaad nieuwe Majyk Equipe beschermers. Maat M valt ongeveer als de kentucky full beschermers. Passen gau mooi. Na 1x gebruik nog tevreden maar kan dus niks zeggen over lang meegaan ofzo..

Ik zou morgen galoptraining op Duindigt hebben maar dat is afgelast omdat de baan veel te nat is....

Sannexspikey
Berichten: 27
Geregistreerd: 05-11-16

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 00:44

Helaas... paard nog steeds kreupel .
Hadden ons zo verheugd op crossen maar ben bang dat het hem niet word voor ons dit seizoen.
Of er moet nog een reddend paard uit de hemel vallen

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 02:10

Ik ga wellicht ook nog de 30ste!

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 11:44

paljaslaura schreef:
DoretteK schreef:
Oh ik heb helemaal niet meegekregen dat er een oefencross in Ede is! Heb om 17u iets anders die dag, maar misschien dat het net past...

Hier ook helaas...

Is ook op de zondag. Nick ros organiseerd het (Jack link eventing team)


Had het gezien idd! De zaterdag wordt het sws niet voor mij vanwege bijbaantje, maar de zondag dus hopelijk wel! :)

Cookies_bilL

Berichten: 54
Geregistreerd: 11-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 12:24

Joki schreef:
Ik ga nog naar chaam. Morgen ga ik verkennen en dan neem ik zelf wel de beslissing. Ik heb al minimaal 6 keer chaam opgegeven en nog nooit kunnen rijden. Ik ben benieuwd of dit jaar anders wordt.

Oefencross ede heb ik ook opgegeven als ik maar in de ochtend kan anders red ik het niet


Vorige keer begonnen ze rond 10 a 11 uur met de laagste klasse. Dus net hoe hoog je wilt rijden in ede...

DewiFoto

Berichten: 846
Geregistreerd: 20-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 13:08

Als iemand toevallig foto’s heeft gemaakt in Chaam zou die deze dan kunnen doorsturen? Ben erg benieuwd hoe de bodem er bij ligt. Helaas voor ons te ver weg om vandaag al de cross te lopen. Dus morgen tussen de dressuur en het springen lopen.

De 30e in Ede klinkt ook wel interessant. Daar ga ik mij even in verdiepen *\o/*

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 18:07

Bodem in de cross in chaam is echt heel okay op een paar kleine stukken na.

Parkeren gaat denk ik wel een ding worden. Ook weet ik niet of de dressuur het houdt. Als je me je nummer pbt dan kan ik je de foto's doorsturen.

Ik ben nog geen definitieve keuze over gaan of niet gemaakt