Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Begonnen met alleen mijn oudste dochter samen. Inmiddels met twee kinderen en een halve rijvereniging in het kielzog.
Morgen maar eens gaan vragen
kusjemariska schreef:Ik doe waarschijnlijk ook mee met mijn zusje! 3e jaar wordt dat voor ons!

marlouv schreef:Ik heb me ingeschreven op de zondag!
eclair98 schreef:Oehh ik hoop dat ik weer mee kan en mag doen! Ik heb 2013 en 2014 ook mee gedaan en helemaal de smaak te pakkenMorgen maar eens gaan vragen
Anouk_E schreef:kusjemariska schreef:Ik doe waarschijnlijk ook mee met mijn zusje! 3e jaar wordt dat voor ons!
Zou super zijn. Het is leuk hé?
beautifulxx schreef:Misschien ik wel![]()
Ligt er aan hoe snel ik ga met mn pony

Qimm schreef:Lijkt me erg gaaf. Ik hou dit topic even in de gaten
leuk gebied en je kan overal langsheen rijden als je paard er anders over denkt dan jij

Anne_GTI schreef:De bodem is ook altijd goed. Groot voordeel.

Naranga schreef:Oh dat lijkt me ook wel heel erg leuk al weet ik niet of mijn paard er ook zo over denkt
Edit: ik zie dat je in een groepje mag rijden, lijkt me ook wel leuk

Duality schreef:Heeft iemand meer info? Zoals de hoogtes en evt. beelden van de cross/hindernissen?
Als het leuk laagdrempelig is wil ik wel meedoen! Haha dus je mag gewoon hindernissen overslaan? Aangezien de watterpartij voor mij niks gaat worden (paard neemt graag een bad met ruiter en tuig en al![]()
)