[SGW] Doelen 2011 (SGW!)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Doelen 2011 (SGW!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 16:44

TeeGee

Re: Doelen 2011 (SGW!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:52

Jij bent lekker op tijd Mirthe!!

Ik heb al wel stiekem een doel bedacht, Renswoude rijden in juli :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:03

Ik zie wel wat de tijd ons brengt. Ik ga iig (ijs en weder dienende) lekker rijden en genieten.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 17:06

Ja je moet wat he, om de tijd te doden tot het seizoen weer begint :D

Dat is een ontzettend gaaf doel!

Ik hoop Ultra volgend jaar aan het eind van het seizoen L+5 te hebben. Met springen graag Z met winst.

Met Meno wil ik nog graag een keer M crossen. Wilde graag in Westerbork, maar dan zou hij Markelo foutloos moeten lopen. Heb nu eerst een mailtje naar de KNHS gestuurd met een aantal vragen.

Ook hoop ik volgend jaar een nieuw baasje voor Yoeri te kunnen vinden en in het naseizoen waarschijnlijk voor Meno, en nog een paard erbij kopen.

Ik stel de doelen voor komend jaar niet al te hoog, omdat ik in mijn eindexamenjaar zit. Dat is dus een persoonlijk doel, slagen. En een passende opleiding vinden, dat is het allermoeilijkst.

En natuurlijk de paarden gezond en blessurevrij houden, en zelf ook eens een jaar zonder botbreuken door komen :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:09

Gaaf doel TG! :D

Ik wil eerst Vero weer goed op de rit krijgen en mijn voornaamste doel is dat we beiden gezond blijven!
Verder hoop ik dit jaar toch wel L te kunnen starten en L SGW met winst te worden.

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:24

Zo mirthe, jij bent er op tijd bij! In mijn agenda is het nog geen 2011 hoor ;-)

@TG dat zou wel heel stoer zijn!! Verwachten we op z'n minst een uitgebreid verslag ;-)
@Sannnn en Mistid; fijne doelen en hopelijk blijft alles goed gaan!

Maar vooruit, doel voor 2011 heb ik stiekem toch al wel een beetje vastgesteld:

Hoofddoel is m'n paarden en mezelf heel houden, vooral genieten en doorontwikkelen.

Arany wil ik nog 1x B starten om in te komen aan het begin van het seizoen en daarna gaan we L. Als alles goed verloopt misschien de laatste 1 of 2 cross(en) M, maar dat is nog wel erg ver vooruit.

Zenith is nu in opbouw na een peesblessure, als dat allemaal een beetje gaat en zij goed hersteld, wat oefencrossjes aan het begin van het seizoen. Na het veulen (in mei) rustig onderhouden weer verder opbouwen en hopelijk nog een paar B/L crossjes meepakken aan het eind van het seizoen.

Zarana lekker blijven spelen op de crosshindernissen, zolang ze er nog is gewoon springwedstrijden starten L en M. Misschien een keer een oefencross. Ook een beetje afhankelijk hoe het gaat met Zeniths blessure of zij weer geschikt is voor de sport. Zo ja, dan gaat Zarana een x weg, zo niet, dan starten we SGW.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 18:01

Mijn doel voor 2011 is dressuurtechnisch Vies beter voor elkaar krijgen, winstpunten rijden in het springen en het springen over het algemeen verbeteren. Niet alleen het paard verbeteren, maar vooral ook mijn eigen rijkunsten.
Heel stiekem werk ik ook naar het doel toe om een foutloze B-cross te rijden (tijdsfouten vind ik niet erg) Maar eigenlijk zou het al heel erg stoer zijn als we wat oefencrossen veilig doorkomen en het dan een keertje durven te wagen om B te starten.

dewixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 18:42

Mijn doel is toch wel sowiezo Markelo & Westerbork te rijden, en in 2011 zeker L te starten, wat prijsjes halen en eind van het jaar al helemaal voor bereid op het M van 2012. Ik wil ook graag Heino rijden en de andere pittige sgw-wedstrijden. Ik hoop dat me dat gaat lukken ! ( Best erg ik kijk nu al uit naar 2012 met mijn M ahahaha :P )

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:24

Haha, Mirthe, je bent er weer vroeg bij!
TG, Dat is nog eens een mooi doel :j
Sim heeft al geleerd om geen doelen meer te stellen ;)
Sannn, Mooi doel!
Carmen, Jij hebt het straks druk als ze alle drie vol in training staan!
Dewixx, Misschien is het slim om je andere posts een door te lezen en je een mooi haalbaar doel te stellen :o Ik bedoel het niet verkeerd, maar misschien dat het je anders straks tegen valt!

Ik hoop in ieder geval mijn paard heel te houden, net als iedereen in dit topic :D
Qua dressuur hoop ik eind 2011 ergens halverwege de L2 te zitten. Een haalbaar doel, maar dan moet ik wel iets serieuzer worden :o
Qua springen hoop ik indoor wat ritme op te bouwen zodat ik outdoor lekker in de B kan starten en misschien aan 't einde van het jaar richting de L toerijden.
In de SGW hoop ik in het voorseizoen lekker in de B wat ervaring op te doen en misschien in het naseizoen een L cross rijden.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:28

2011, wat klinkt dat raar :D
Ik wil in 2011 Vorstin nou eindelijk eens blessurevrij houden!
Verder zou ik qua SGW graag M startgerechtigd worden. Echt over naar de M gaat nog niet gebeuren denk ik.
Met dressuur wil ik eind volgend jaar toch wel M2 gaan rijden (heb nu 7 winstpunten in de M1), maar ik ben benieuwd of dat er van gaat komen. En met springen hetzelfde, dan zou ik graag L startgerechtigd worden en misschien L starten.
Maar eerst maar eens zien of we de tijd ervoor overhouden naast het crossen :Y)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:31

Je kunt nooit te vroeg zijn met je doelen te stellen :D

Ik hoop uiteraard als eerste dat mijn paardje het hele jaar gezond blijft!
Verder wil ik haar dressuurmatig graag goed voor elkaar hebben en volgend M2 startgerechtigd zijn.
Qua springen hoop ik dat ze wat dapperder wordt en niet iedere keer denkt dat de hindernissen haar opeten. Als ze fijn in de B parcoursen loopt, misschien volgend jaar een keertje L meepakken.
En het crossen, ik hoop dat het volgend lukt om wel een aantal crossen te rijden.

Roman: M1 dressuur starten en in het voorjaar is het de bedoeling dat hij verkocht wordt.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:32

Zo we zijn vroeg :+

Ik hoop!

1 gezond paard houden en blijven met de wedstrijden (nieuwe werk vinden)
2 me zelf weer fit na me operatie en dan te gaan knallen in 2011 :)

Dressuur wel M2 te kunnen rijden :o
Springen L springen +8
Sgw M startgerechtid zijn :o

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:35

Mijn eerste doel is mijn paarden en mijzelf heel houden, inderdaad net zoals iedereen.
Met Capri wil ik eerst de laatste punten voor het M bij elkaar scharrelen en daarna M te starten. Als het allemaal mee zit misschien aan het eind van het seizoen Z.
Met Wendel ga ik nog lekker in de het L rondrijden en dan zien we wel waar we eindigen. Vooral veel vertrouwen krijgen.
En met Borex wil ik nog een paar keer B starten en daarna L. In augustus wil ik de kampioenschappen voor 5 jarige eventingpaarden meerijden.

Vooral: lekker rijden en genieten en niet te ambitieus worden. :+

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:40

@ TG dat is een gaaf doel

Merrie:
SGW: Lekker veel crossen kunnen rijden en de punten voor het M bij elkaar rijden. Nog 11 te gaan haha.
Springen: Z startgerechtigd en stiekem hopen we eind 2011 het sportpredikaat te hebben. Nu nog de moed vinden haha.
Dressuur: Z2 met wp of minimaal Z2 startgerechtigd.
Verder eerst maar eens heel blijven en hopen dat zij er eind 2011 nog is...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:41

Tg had er over heen gelezen!! jeetje dan kom ik kijken hoor!!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:43

dewixx schreef:
Mijn doel is toch wel sowiezo Markelo & Westerbork te rijden, en in 2011 zeker L te starten, wat prijsjes halen en eind van het jaar al helemaal voor bereid op het M van 2012. Ik wil ook graag Heino rijden en de andere pittige sgw-wedstrijden. Ik hoop dat me dat gaat lukken ! ( Best erg ik kijk nu al uit naar 2012 met mijn M ahahaha :P )

Zo dan ga jij wel erg veel crossen rijden :=
Wat ik van heino heb begrepen is die niet echt pittig, kan je beter barchem rijden :+

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:43

Oeh oeh, ik ook weer :D
Tot augustus zowiezo even stil rond Rox, omdat ik dan op stage in het buitenland zit. Ga kameelrijden in de woestijnen van Dubai :')

Sammy gaat volgend jaar met pensioen, die kan het gewoon niet meer aan. Die mag lekker als knappe grasmaaier fungeren en lekker buitenritjes maken :) misschien voor de leuk als het goed gaat nog een keer Z1, meer zal het niet worden.
Nitro gaat de M1 verder in, gaat weer een paar keer mee met springwedstrijden buiten en vanaf september pakken we weer crossen mee. Op de planning staat voorlopig Gorssel, Heino of Neede (1 of 2 van de) en in oktober Diepenheim en Hattem. Einde van seizoen wil ik hem graag M2 klaar willen hebben, of ik dat ook nog ga starten, weten we nog niet (rotklasse!! :o ). Springen misschien einde van jaar wat meer zekerheid in het parcours, zodat ik ook beter de afstanden kan inschatten. Cross nog lekker in de B, overgaan kan altijd nog :)

Verder ga ik binnenkort een nieuw paard erbij kopen. Met deze gaan we in augustus flink trainen, ook met crossen, een keer mee op dressuur en spring wedstrijd. In september wil ik met die misschien ook of Gorssel, Heino of Neede starten. In oktober Vasse en Hattem, maar is dus nog even af te wachten hoe die zich gedraagd :)

Karin: ik kom je aanmoedigen als ik er dan weer ben! :j +:)+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:44

En dan te bedenken dat ik eerst riep dat ik altijd B zou blijven rijden. Maar eerst maar kijken hoe TG het weer doet in het crossen na wat ie gehad heeft maar doelen zijn er om gesteld te worden toch :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:45

TeeGee schreef:
doelen zijn er om gesteld te worden toch :D

Of bijgesteld....
En dat bedoel ik niet negatief naar jou toe, maar de omstandigheden moeten wel meewerken. Geldt voor iedereen natuurlijk. :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:47

Sim helemaal mee eens hoor :j ik stel ze regelmatig bij :+

TeeGee

Ja dat zeker! Snap ook wel wat je bedoelt hoor! Ik heb nu ook net 4 crossen moeten afmelden en moet nog maar kijken hoe het volgend jaar gaat. Maar er kan altijd wat mis gaan of wat gebeuren dus we blijven gewoon positief.

_Noor

@ Evelien: mooi doel om met Borex die kampioenschappen te rijden!
@ Karen: dan kom ik je aanmoedigen!! ;)

Uiteraard hier ook het doel om alles heel en happy te houden.
Doelen voor 2011 zijn:
Dressuur: Z2 met winst (voor ons stiekeme subdoel ZZ-licht ooit)
Springen: weer hetzelfde doel als vorig jaar haha: KAPPEN MET MUTSEN!
SGW: een aantal fijne, foutloze crossen in het L rijden en verder gaan we vrolijk verder met Jer's opleiding tot zeepaard. Aan het M denk ik nog niet. Technisch is het allemaal geen probleem, hij moet alleen eerst nog meer vertrouwen krijgen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:50

Noor, Het 'stoppen met mutsen' had zo bij mij kunnen staan onder het kopje springen :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:52

Mootje schreef:
Noor, Het 'stoppen met mutsen' had zo bij mij kunnen staan onder het kopje springen :+

Ik baal dan echt van mezelf. Gelukkig ging het gister goed, dus nu vasthouden! :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:53

Mootje schreef:

En/of bij mij. 8-)