Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Danielle_h schreef:Jah dat kan inderdaad ook, vind het altijd een moeilijke kwestie. Maar we proberen het de volgende keer gewoon weer, er zijn nog honderde punten waar we aan moeten werken dus.![]()
Succes Blacknastor!
jury schreef:Je moet natuurlijk eerst je coupons hebben om echt naar de dingen op je coupon te kunnen vragen. Vaak valt er wel een combinatie uit of is er een pauze en dan kun je aan het secretariaat/ringmeester (en de jury) vragen of ze het goed vinden dat je tussendoor even wat aan de jury vraagt.
Na de laatste proef kan het altijd. Vaak laten jury's ook telefoonnummer achter. Dan kun je ze bellen. Zelf vind ik dit wat lastiger om dan nog de combinatie nog voor me te halen.
Ik probeer altijd commentaar direct na de proef te geven als de locatie en/of tijd dit toelaat.
Mies7 schreef:Ik denk dat de meeste jury´s er niet op zitten te wachten om thuis gebeld te worden, ik tenminste niet. Je kunt meteen na je proef naar de jury rijden en om commentaar vragen, maar je kunt ook wachten totdat iedereen in de betreffende baan heeft gereden en dan de jury opzoeken in de ontvangstruimte van de jury´s (kantine, tent, ... ).
)
)
Mies7 schreef:Ben 5 oktober zelf op wedstrijd, in Vries. Maar hier in de omgeving vinden de meeste jury´s het volgens mij niet vervelend als je meteen na de proef even om commentaar komt vragen. Tijdens het indoorseizoen zul je moeten wachten totdat de jury klaar is met jureren, je kunt moeilijk het juryhokje binnenstormen na je proef